@user1778170387215 ساعت پیشدر پاسخ بهتا قبل از این مگه چه میکردید !? چندین برابر این پولها بلوکه شده در اینسالها اختلاس و گم شده ! هنوز دو وزیر سابق ! در زندان هستن ! چرا حاشیه سازی !?
@user1778170387215 ساعت پیشدر پاسخ بهچندی پیش مصطفوی ریس دام و تیور گفت سایپا ذرت و ... وارد و اینجا چندبرابر نرخ مصوب ریخته تو بازار ایاصدااز کسی در اومد !?
@user1778170387215 ساعت پیشدر پاسخ بهیک عده که فقط در دو قلم ۵ میلیارد دلار اختلاس داشتند و دو وزیرشون حکم زندان داره، دارن میگن آمریکا بهمون پول نمیده و منتقد خرید کالا هستن !!!
@Saeed35 ساعت پیشدر پاسخ بهبرای برخی از مسئولین ما که زمانی به جای پول های نفت ، عروسک لبوبو وارد می کردند الان گرفتن سویا و گندم خودش پیشرفت محسوب میشه ... !!!!! و ممکنه ذوق زده شده باشند !
@Naser_011011105 ساعت پیشدر پاسخ بهپول در برابر کالا احتمالا در آینده نزدیک نفت در برابر گندم , سویا و ذرت تراریخته آمریکایی میشه با این فرمون مستعمره آمریکاء جنایتکار میشیم
@user1775123010705 ساعت پیشدر پاسخ بهدر بسیاری ازجوامع از رسانه بعنوان رکن پایه برای اداره هر کشور یاد می کنند اما رسانه های راحت طلب ایران افراد مشخص را بعنوان هدف واجد شرایط سخن گویی با ذهنیت وهدف مشخص بکار می گیرند که جامعه را مهجور مغفول وبه حاشیه می رانند آقای حاجی بهمراه چند نفر از متکلمین دائمی مجلس اند
@user1764083521494 ساعت پیشدر پاسخ بهای خاک بر سرشما نماینده های مجلس انقدر بدبخت هستید فقط نام نماینده را یدک می کشید فقط در فضای مجازی مانند دختر وپسرهای معشوق نامه رد وبدل می کنید
@user1751672304864 ساعت پیشدر پاسخ به ومطالبهمطالبهی جامعه برای تمرکز بر ریشههای اصلی مشکلات اقتصادی
مجموعه چالشهای اقتصادی نظیر تورم، فقر و ناترازیهای ساختاری، تأثیرات زنجیرهای و گستردهای بر بدنه اجتماع و معیشت مردم گذاشته است. تداوم وضعیت کنونی و اکتفا به شعارها یا راهکارهای کوتاهمدت، نه تنها مشکلات را حل نمیکند، بلکه شکاف اقتصادی را عمیقتر خواهد کرد. این ناترازیها و فشارهای تورمی، علاوه بر تأثیرات مخرب داخلی، به بستری برای بهرهبرداریهای خارجی تبدیل شده و ارزش پول ملی را در معرض تهدیدات مداوم قرار داده است. متأسفانه، همچنان شاهد تداوم مشاورههای غیرکارشناسی هستیم که تلاش میکنند با عادیسازی وضعیت تورمی و ارائه طرحهای نمایشی، از پذیرش واقعیتهای اقتصادی شانه خالی کنند. سیاستزدگی در تصمیمات کلان اقتصادی، خود به یکی از محرکهای اصلی تورم تبدیل شده است. لازم است با بازنگری جدی در فرآیندهای مالی، بهویژه در زمینه انضباط پولی، کنترل هزینهکردهای غیرضرور در سازمانها و جلوگیری از قیمتگذاریهای غیرمنطقی تحت عناوین مختلف، از رویکردهای تورمزا فاصله گرفت. تجربه نشان داده است که برخوردهای مقطعی با عوامل پاییندستی بازار (مانند دلالان خرد)، اگرچه ممکن است در ظاهر واکنشی به گرانی باشد، اما در حقیقت تمرکز بر «معلول» به جای «علت» است. اینگونه اقدامات که حکم مسکنی موقت را دارند، بدون رفع ریشههای اصلی، تنها تنشها را تداوم بخشیده و در نهایت، تورم با شدتی بیشتر به مدار افزایشی بازمیگردد. امید است با عبور از فضای شعار، بازی با کلمات و رویکردهای نمایشی، شاهد تمرکز واقعی و عملیاتی مسئولان بر حل ریشهای عوامل تورم، گرانی و فساد باشیم؛ چرا که تنها با اقدام عمیق و اصولی در این مسیر، امکان بازگرداندن ثبات به اقتصاد کشور فراهم خواهد شد. انشالله
مسئولان پاکدست، دولتمردان ، وزرا ، معاونین ، مشاوران، رئیس جمهور محترم، سازمان های نظارتی و بازرسی و حکومتی، شورای رقابت و سازمان حمایت، قوه محترم قضائیه، مجلس
0100گزارش از مطالبه
@Shabah3 ساعت پیشدر پاسخ بهدمت گرم،ولی تا بازگشایی مجلس این حرفا به جایی نمیرسه فقط در حد تذکره! مثل تفاهمنامهای که کاملا نسیه است و هیچ وجه قانونی ندار و بر اساس اعتماد طرفین،برجام که رسمی بود ترامپ پارش کرد اینکه فقط یک برگه است در تفاهم با شیطان بزرگ...
@user1750400095932 ساعت پیشدر پاسخ بهوقتی مذاکره کننده یکی مثل همتی باشه باید با انقلاب آرمان های انقلاب و انتقام خون رهبر شهید خداحافظی کرد. بعد از این همه شهادت ها و ویرانی ها آمریکا قرار است به جای پول خودمان به ما سویا و ذرت تراریخته بدهد! که بدهیم گاو ها و مرغ ها بخورند
@hasan582 ساعت پیشدر پاسخ بهنکته مهمی که در این موضوع به آن کوچکترین اشاره ای نمیشود اینست که با مبادله طلب خودمون در برابر گندم و ذرت، در حقیقت بخشی از هزینه بمب هایی که آمریکایی ها و رژیم غاصب صهیونیستی روی سر مردم ریختند را خودمان به آنها میدهیم.متاسفانه ذلتی بالاتر از این وجود ندارد.
@user1751669830711 ساعت پیشدر پاسخ به ومقابله و ستیز با نفس و دیگر موارد ضد اخلاقی باید سر لوحه کار مسئولان محترم باشد.ایده و راهکاراخلاقمداری؛ راهبردی برای کارآمدی بیشتر مدیریت
توجه به شاخصهای اخلاقی و ارتقای سلامت نظام اداری، باید سرلوحه فعالیت تمامی مدیران و تصمیمگیران کشور باشد. امروزه، مقابله با رفتارهای غیراخلاقی و تقویت خودنظارتی در سطوح مدیریتی، نیازمند عزمی راسخ و جهادی مضاعف است که باید در لایههای عملیاتی و تصمیمگیری به شکلی ملموس تجلی یابد چند موردی که مقابله جدی باید با آن صورت گیرد را در ذیل ذکر کردم. لطفا توجه بیشتری را به این موارد مبذول بفرمائید : حق الناس خوری ستیزی ، فریب ستیزی ، اختلاس ستیزی ، بازیچه دست استعمار شرق و غرب شدن ستیزی ، حقوق نجومی نویسی ستیزی ، ترک فعل ستیزی ، وعده توخالی ستیزی ، بد عهدی ستیزی، پیمان شکنی ستیزی ، رشوه ستیزی مال اندوزی و ثروت اندوزی ستیزی ، تنفر ستیزی ، کینه ستیزی ، نفرت ستیزی ، تفرقه ستیزی منفعت طلبی شخصی و گروهی ستیزی ، ربا ستیزی ، عدم تحمل دیگر سلیقه ها ستیزی ، تکبر ستیزی و غرور ستیزی و...... یاحق التماس دعا اجرتان با حضرت حق
مسئولان محترم و تصمیم گیران کشور، وزرا و معاونین و مشاوران، دولت ، مجلس ، قوه محترم قضائیه، تولید کنندگان کالا و خدمات، سازمانهای نظارتی، بازرسی ، امنیتی، کلیه آحاد مردم و جانفدایان و مردم درصحنه و میدان
0100گزارش از مطالبه