مجلسی که تعطیله چگونه هیئترئیسه و رئیس داره همنطور هم آمریکا به خواسته هاش میرسه تا الان که رسیده با پشتکار جریان وفاق همه خواسته های آمریکا اجرا میشه
@Naser_011011102 ساعت پیشدر پاسخ بهمجلسی که تعطیله چگونه هیئترئیسه و رئیس داره همنطور هم آمریکا به خواسته هاش میرسه تا الان که رسیده با پشتکار جریان وفاق همه خواسته های آمریکا اجرا میشه
@user17091000873723933772 ساعت پیشدر پاسخ بهعه بعد چهار ماه یادتون افتاد که نماینده مجلس بودید؟ بیشتر میخوره این هیات رییسه فعلی پادوی قالیباف باشه تا نماینده مردم در مجلس... اصلا در تراز ملت مبعوث نبودید خیلی عقبید بعیده دیگه برسید ب مردم... خیلی زود دیر شد...
@user17091005274173869822 ساعت پیشدر پاسخ بهاین که مجلس رو تعطیل کردن و هنوز بازش نکردن، یه خورده آدم شک میکنه که نکنه واقعا کودتا شده؟یه نفر از این اصلاح طلب ها هم امروز گفته بود شعار مرگ بر آمریکا رو بذاریم کنار.ما مردم اجازه ی کودتا نمیدیم.
@mehrmah2 ساعت پیشدر پاسخ بهاگه راست میگی مجلسی که تعطیل کردید و باز کنید وگرنه همه میدونن که حق تعیین تکلیف رو شما از مردم می گیرید نه اونها
@Shabah1 ساعت پیشدر پاسخ بهنگران نباشید با روال تصویب قانون لاکپشتی که مجلس در پیش داره غنای ۲۰ درصد مصوب شده،دشمنم کاملا آگاه میخواد سطح غنیسازی رو از ۶۰درصد به ۲۰درصد کاهش بده که بدلیل ضعف قانونی و بهانهتراشیهای آژانس فرقی نمیکنه اینکارو خودمون با نظارت آژانس انجام بدیم یا از روشهای تحریمی فشار و... استفاده کنن،مهم اینه …نمایش بیشتر