پایان صحن وبیناری مجلس
نشست وبیناری صحن مجلس با محوریت حمایت از صنایع و تابآوری آن پایان یافت.
به گزارش خبرنگار مجلس خبرگزاری فارس، نشست وبیناری مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل پایان یافت.این نشست با حضور محمد اتابک وزیر صمت با محوریت حمایت از صنایع و تابآوری آن، برگزار شد.به گزارش فارس، تاکنون هفت جلسه وبیناری برگزار شده است که از وزرای جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و راه و شهرسازی، نفت، آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر صمت دعوت بهعملآمده است.
12:06 - 31 خرداد 1405