ایشالله 120 ساله باشی بالای سر مردم ایران از طرف 90میلیون تبریک میگم زنده باد ایران زنده باد جمهوری اسلامی زنده باد رهبری
@shirazi7134 خرداد 1405تعليقًا علىایشالله 120 ساله باشی بالای سر مردم ایران از طرف 90میلیون تبریک میگم زنده باد ایران زنده باد جمهوری اسلامی زنده باد رهبری
@Seyyedalikhorasani4 خرداد 1405مذاکره با آمریکا برای چه؟اینهمه کشور های مشروع و مرتب و قابل اعتماد چرا آمریکا؟ چرا از سقوط این باصطلاح ابر قدرت جلوگیری میکنیم؟ آمریکا چکاره دنیاست؟ ما باور به انقلاب اسلامی نداریم؟ ما کتک هایی را که از آمریکا خوردیم بیاد نداریم؟ مذاکره با آمریکا شرافتمندانه عاقلانه نیست
@user17090999789179334764 خرداد 1405تعليقًا علىمجلسی که تعطیله چطور انتخابات برگزار کرده؟! اصلا این قانونی هست؟
@Khorshidp134 خرداد 1405تعليقًا علىآقای قالیباف در پناه نور الهی باشید و امیدوارم هر قدمی که بر میدارید به نفع ایران و مردم شریف ایرانزمین باشد. امیدوارم موفق باشید.
@user1776277537334 خرداد 1405مجلس باید پلمپ باشه تا در وفاق با آمریکا اختلال ایجاد نشه...#مطالبه_ملت ✊
@Fatemehsadat_tabaei4 خرداد 1405تعليقًا علىفقط،فکر نکنی چون دوباره رئیس شدی می تونی هررررجور بخوای مذاکره کنی سردارررما مردم این دفعه حواسمون هست کلاه برجام سرمون نره
@user1771643769694 خرداد 1405هرچی کینه ورزها میخوان بگن اما واقعیت اینه دکتر قالیباف همیشه مورد اعتماد رهبر شهیدمون بود همیشه چه در فرمانده سپاه در جنگ۸ساله چه در فرمانده کل نیروی هوایی سپاه چه در فرمانده کل نیروی انتظامی چه در شهرداری موفقترین مدیر بود،(سخن شهید سرلشگر سلیمانی یکی از آرزوهایم رییس جمهور اشدن دکتر قالیباف هست)
@Mahan_ahmadi4 خرداد 1405صحن مجلس تعطیله، کارایی نداره!از بیم انتقاد به مذاکرات و سیاستهای اقتصادی دولت و هییت رییسه مجلس،جریان وفاق مجلسو بهصورت غیرقانونی تعطیل نگهداشته.حسین مرعشی:وفاق یعنی؛فرار از شر مجلس
@user17091006287370196504 خرداد 1405مگه مجلس درش تخته نشده پس چطوری انتخابات رئیس محلس برگزار شده؟ ما مردم که سر از کار مسئولین گردن کلفت در نیاوردیم همیشه نامحرم بودیم، اگه حضوری برگزار شده چرا معیشت مردم و کشور و جنگ اونقدر برای مجلس اهمیت نداره که جلسات مجلس بخاطرش برگزار بشه .
@user1778595337734 خرداد 1405تعليقًا على
@GOLGOL4 خرداد 1405تعليقًا علىمجلس و شوراهای ایران تدریجا به محل کار ثابت نماینده ها تبدیل شده است. فعالیت نماینده ها هم به میل خودشان است. بخواهند سرعت می دهند و نخواهند طولش می دهند. بازخواستی هم درکار نیست. خصوصا برای سالمندان ایده آل است.
@user17091006213908639344 خرداد 1405تعليقًا علىایشان سرباز واقعی نظام هستند از دفاع مقدس ۸ ساله تا همین امروزخدا حفظت کنهو صبرت بده
@Zohre_amani4 خرداد 1405تعليقًا علىبا آرزوی موفقیت وتلاش بیشتر برای سربلندی ایران اسلامی، دعا می کنیم مورد عنایات آقا امام زمان عج قرار بگیرید
@Yasin138413844 خرداد 1405خوشحالم که رفیق حاج قاسم رای آورد،نه باند افرادی که به حاج قاسم لقب ابوموسی اشعری رو دادند.فقط یه نکته چرا بعضی ها به قالیباف اینقدر میتازند؟؟؟ایشون که الان در لیست ترور اسرائیل و آمریکا هست .محمد باقر قالیباف همیشه مورد عنایت رهبری شهید بودند و حضرت آیت الله مجتبی خامنه ای هم که ایشون رو در مذاک…أظهر المزيد
@user17091006857526931934 خرداد 1405تعليقًا علىدر مجلس جدید قانون کپی رایت رو پیگیری کنید🙏https://farsnews.ir/user1709100685752693193/1778486935360052512