@ghasem_vosugh18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدفعه قبل که برخورد شد رییس جمهور رفت وساطت کرد و در ادامه روند این توهین ها به ملت بوجود اومد !
@kooch6118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنباید برخورد با امثال عبدی همانند گذشته باشه شدت عمل از حبس طولانی بدون تخفیف تا توقیف اموال
@Sayyed_Davoud18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین جماعت که این آقا عضو رادیکال آنهاست ،همانها هستند که مردم کف خیابان را رانت خوار می خوانند ،بعد همین ها در انتخابات سال 88 که مردم با اختلاف 10 میلیون رای به احمدی نژاد رای دادند ،اول گفتند که تقلب شده ،بعد وقتی مشخص شد تقلبی نبوده ،یکی از همین آقایان گفت آراء احمدی نژاد بدرد بخور نیست چون اکثر …نمایش بیشتر
@user170910070153248879518 اردیبهشت 1405در پاسخ بهغربگدا هستند تا غربگرا. منافع کشور را قربانی جیب کثیفشان میکنند. سزای این موشهای کثیف مصادره ی جیب کثیفشان درجهت ساخت مناطق آسیب دیده از جنگ است. اگر چشم کورشان بینا بود، همراهی ملت را میکردند و مثل ما در جهت منافع کشور در خیابان حضور داشتند.
@user17337328438318 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدهان نجس بی ادب را باید زبان برید و دست کوتاه کرد. کافر همه را به کیش خود پندارد
@poyan136918 اردیبهشت 1405چقدر باید سخیف المغز باشیمملکتت زیر بمب موشک غربههنوز غربگدا باشیتو که خداحافظی کرده بودی مردکحداقل به حرف خودت پابند میموندی
@Jamkaran_313_6118 اردیبهشت 1405پذيرش ولايت كفّار با ايمان سازگار نيست.
يك دل، دو دوستى برنمىدارد. يٰا أَيُّهَا اَلَّذِينَ آمَنُوا لاٰ تَتَّخِذُوا ... تولّى و تبرّى، دوستى با مؤمنان و دورى از كافران، لازمهى ايمان است. «لاٰ تَتَّخِذُوا اَلْكٰافِرِينَ أَوْلِيٰاءَ مِنْ دُونِ اَلْمُؤْمِنِينَ» از هر نوع اختلاط، رفاقت و قراردادى كه نتيجهاش به زيان مسلمانان باشد، بايد…نمایش بیشتر
@user170910149344394355518 اردیبهشت 1405باز اینجا کامنت میشه گذاشت بعضی هم ممکنه پاک بشه، کدوم رسانه اصلاح طلب امکان کامنت داره یا مستقیم و بدون تایید کامنت درج میشه؟! ، ما که ندیدیماگه هست معرفی کنید تا از آزادی بیان زیبای شما اصلاحطلبان استفاده کنیم
@user17084113176118 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقلیت رانتخوار شما های اصلاح طلب هستین که در پشت پرده با امریکا و دشمنان این ملت برای خاتمه جنگ و رفاه خودتون دائما طرح های ذلیلانه میدهید اگر چنین نیست چرا یک نفر از شماها در طول این جنگها حتی خطی به چهره نامبارکتان نیافتاده عباس عبدی ها
@user17698077048018 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتجمعات ابتدا درست، به موقع و موثر بود. متاسفانه اکنون به تریبون تسویه حساب جناحی تبدیل شده خودتان حاضر شوید برخی میگویند مشکل ما آمریکا و اسرائیل نیست مخالفانمان در داخل(اصلاح طلبان و روحانی و ظریف و...) هستند. مگر روحانی ۲۴ میلیون رای نداشت مگر ۱۶ میلیون نفر با حمایت ظريف به پزشکیان رای ندادند.
@user17082411774418 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبا سلام و احترام، هموطنان گرامی لطفاً منطقی بریم جلو، آیا این جمعیت انبوه در تمام شهرها و روستاها که ترامپ آنرا هوش مصنوعی خطاب کرد اقلیت محسوب می شود؟ آیا بیش از سی میلیون جانفدا اقلیتند؟اما آشوبگرانی که از این میدان به میدان های بعدی برای تخریب اموال عمومی میشتافتند اقلیت نبودند! لطفاً کمی انصاف
@user170910149344394355518 اردیبهشت 1405اولا ملاک حق اقل و اکثر نیست که اگر بود کربلا جاودانه نمیشد ثانیا درست گفته مردم کف خیابان رانت خوار هستند آنهم رانت موشک، از مولایشان که این رانت را برای خود و خانواده دریافت کرد تا روستایی و شهرنشین و کودک مدرسهای و امدادگر و پزشک و... بله رانتی که ما خوردیم عبدیها نمیخورند، چون رانتها هوشمندند
@Mahoor18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشاید فکر کنید شایعه است،یا جوکه،یا مهمله،یا عقاید یه دلقکه،یا راهکاری از دارالمجانینه.اما این عبدی بود که گفت یه چیزی بندازید جلوی شیر بخوره بره دست از سرمون برداره. با شیر درنیفتید.
@Zohrehoseinzade18 اردیبهشت 1405در پاسخ بهجایگاه مجلس کجاست؟ وقتی به مردم ایران توهین میشه؟یک نفر میاد به مردم مظلوم ایران میگه رانت خوار و شماها فقط نگاه میکنید!!!!!
@Burse9918 اردیبهشت 1405در پاسخ به وپویش ملی درخواست عزل یا استعفا صیدی از ریاست سازمان بورسمطالبهپویش ملی درخواست عزل یا استعفا صیدی از ریاست سازمان بورس
ما، امضاکنندگان این کارزار، به دلایل زیر خواستار استعفا یا عزل آقای حجت الله صیدی از ریاست سازمان بورس هستیم: 1. انتصابات غیرتخصصی: گماردن افرادی فاقد تجربه مالی مرتبط، مانند زینب ریاضت (وکیل دادگستری)، به عضویت هیئتمدیره سازمان بورس؛ اقدامی مغایر با قوانین و اصل شایستهسالاری. 2. تصمیمات غیرشفاف و زیانبار: تصمیماتی نظیر تحدید دامنه نوسان معاملات سهام، که منجر به زیان گسترده سهامداران، قفل شدن بازار و حذف فرآیند واقعی کشف قیمت شده است. 3. ایجاد رانت اطلاعاتی: نشت اطلاعات محرمانه، مانند افشای نامه درباره صنعت خودرو، که زمینه سوءاستفاده افراد خاص را فراهم کرده است. 4. اتهامات مالی و نبود شفافسازی: وجود اتهامات در پروندههای مهمی مانند پرونده چای دبش و پرونده اختلاس ۵۰ میلیون دلاری از شرکت المصادر بانک صادرات، که هیچگونه شفافسازی درباره آنها صورت نگرفته است. 5. دخالت مخل در روند بازار: اتخاذ سیاستهایی مغایر با قانون اساسی، قانون مدنی و قانون بازار اوراق بهادار که به اعتماد عمومی به بازار لطمه زده است. 6. مقررات مغایر با شرع و قانون: اجرای مصوباتی برخلاف قواعد شرعی (مانند قاعده لاضرر) و حقوق مالکانه سهامداران، بدون رعایت ماده ۳۰ قانون بهبود محیط کسبوکار یا اخذ نظر ذینفعان. 7. نارضایتی عمومی و سقوط اعتماد: کاهش بیسابقه اعتماد به بازار سرمایه بهدلیل ناکارآمدی مدیریتی، از جمله رها کردن بازار پس از جنگ ۱۲ روزه و بیتدبیری در بازگشایی آن، که بازتاب آن در شبکههای اجتماعی و میان سهامداران مشهود است. 8. ضعف عملکرد بعد از جنگ: ناتوانی در مدیریت بازار سرمایه پس از جنگ ۱۲ روزه، درحالیکه طبق گفته مسئولان عالی رتبه همچون محسن رضایی از اسفند ماه برای مقاکات حمله اسرائیل محرز شده بو اما بازار ایران عملاً به حال خود رها شد و در نتیجه سنگین ترین خسارت تاریخ جمهوری اسلامی ایران به علت عدم مدیریت صحیح رقم خورد. با امضای این کارزار، خواهان پاسخگویی فوری، شفافسازی عملکرد سازمان بورس و بازگشت عدالت و اعتماد به بازار سرمایه هستیم و تنها راه آن برگناری و استعفا مدیذیت فعلی و آمدن فرد جدید و پرانرژی است.
سازمان بورس و اوارق بهادار
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولنمایش گزارش