@Dr_Enghlabi_7712 فروردین 1405اقای قالیبافچرا هیچ واکنشی به کاری که دیشب پزشکیان کرد ، نداریچرا اقای قالیباف ، مجلس رو انقدر خوار و پست کردی
@user17750276844712 فروردین 1405در پاسخ بهدوستان در پیروزی ما شکی نیست اما به این فکر کنید امریکا با ۱۵۰ هزار نیرو کل عراق رو گرفت اما اکنون ۵۰ هزار نیرو دارد شاید برای رد گم کنی اسم خارک رو میاورند شاید میخواهند وارد سواحل ایران شوند
@user17750276844712 فروردین 1405در پاسخ بهدوستان بعضی وطن فروشان فکر میکنند که بعد از جنگ اقتصاد ایران بدتر میشه و کشور به سمت فروپاشی اقتصادی میره اما باید بهتون بگم بعد از جنگ تمامی ظرفیت اقتصادی امریکا به ایران منتقل میشه و در ۴ سال آینده ایران تبدیل به ۵ اقتصاد قدرتمند جهان میشه و آمریکا بعد از این شکست تا اقتصاد ۴۰ ام افت میکنه
@erfan_200012 فروردین 1405در پاسخ بهنمیدونم چرا هیچ وقت قالیباف گزینه ی جبهه ی انقلاب نبود، به نظرم از جلیلی بهتر بود.
@user17683787584712 فروردین 1405در پاسخ بهبعد از جنگ اقتصاد امریکا رو به افول میره و ترامپ باعث شد ابهت امریکا از بین برهحتی اروپایی ها هم ازش متنفر هستنو شاید برای فراموشی و فرار افکار عمومی گریلند تصرف کنه
@user170910004846368922312 فروردین 1405در پاسخ بهآقای قالیباف حضرتعالی مردروزگاردیده ورئیس مجلس شورای اسلامی هستید . بدانیدبعدازجنگ کسی به ماخسارت نخواهدداد . پس قبل ازهرتوقفی خسارت آمریکا وصهیونیست ها انهدام تجهیزات وخروج ازمنطقه وهمدستان تجاوز وشیوخ عرب منطقه بعنوان محرکین اصلی این حملات بصورت نقدوچمدانی باید خسارات به محورمقاومت راپرداخت کنند
@Hadi_malek12 فروردین 1405در پاسخ بهتحت هیچ شرایطی نت بین الملل رو وصل نکنید ، امنیت رو فدا نکنید ، حتی نت داخلی رو هم محدود کنید. لطفا تنگه رو حفظ کنید ، باقیمانده جزیره اپستین به اغتشاشات دلبستن#هادی_ملک
@user170909999067096571512 فروردین 1405در پاسخ بهشخصیت چند وجهی آقای قالیباف با سوابق نظامی سیاسی و مدیریتی توام با اقتدارشخصیتی و نقش قدرتمندش در وضعیت فعلی باعث شده ترامپ توجه ویژه ای به ایشان داشته باشد خصوصا ترامپ احزاب و سیاسیون ضعیف و فاقد عمل گرایی مثل دموکرات های آمریکا و اصلاح طلبان داخلی به مذاقش خوش نمیان.
@S_Ali_Tofighiyan12 فروردین 1405چه بگویم نگفته هم پیداست غم این دل مگر یکی و دوتاست #رهبر_شهید #امام #شهادت
@mohammad4812 فروردین 1405در پاسخ بهکاش اینترنت ما رعیتا و مردم عادی رو هم وصل کنین تا دلنوشته های شمارو تو اپ های غیر داخلی بتونیم مستقیم بخونیم
@user170910171589689443812 فروردین 1405در پاسخ بهحداقل یانتقام درست و حسابی بگیرید،سی روزه دلمون از این همه ترور و شهید و کودک پرپر شده خونه،هیچ انتقام سختی هم نمیبینیم،شما حتی انتقام فولاد و دانشگاه و داروسازی و ورزشگاه و مدرسه و مسکونی و۔۔۔هم نگرفتین چه برسه به انتقام خون شهدا۔کلا تو این کشور حرف زدن و وعده دادن بدون عمل کردن سالهاست مد شده