@user17685196434112 فروردین 1405در پاسخ به ودو نوع افتخار داریم. اینکه شخصا به خود ببالید که گذشتگان شما چه کاره بوده اند یا چقدر قدرت داشتند که این افتخاری ندارد. اما نوع دیگر در واقع احساس وظیفه جمعی برای پاسداشت ارزش ها و ساخته های نسل های گذشته است، به خصوص در برابر بیگانگانی که ما را بی ریشه و دسترنج نیاکان ما را بی ارزش می دانند
@Bipbip12 فروردین 1405در پاسخ به وقشنگ واژه ی منافق در شخص حضرتعالی معنا میشه. تمدن ایران و افتخاراتش پوچه؟
@Mehdi111113 فروردین 1405در پاسخ به ونامه برای مردم آمریکا است تا شاید مانند حضور در این هفته مجدداً در تعطیلات آخر هفته دو باره به خیابان بیایند مطمئن باشید این متن فشار را بر روی ترامپ جنایت کار توسط مردم آمریکا و روشنفکران رسانه های آزاد غربی بیشتر خواهد کرد
@Tavana876513 فروردین 1405در پاسخ به ومگه رهبر تو اخرین سخنرانی هاشون خیلی مستقیم و واضح از اقای پزشکیان حمایت نکردن و گفتن شما هم ازش حمایت کنین و حامی باشین؟ چرا سلیقه ای عمل نیکنین، هر جا خوشتون نیومد میگین پزشکیان ساکت شه؟!
@LonelyNightowl13 فروردین 1405در پاسخ به واینکه بگی «تمدن باستانی ظالم ایران» واقعا نشون میده نه تاریخ رو شخصا مطالعه کردی، و نه میدونی مردم به چه چیز این تمدن افتخار میکنناز هر کسی بپرسی چرا به کوروش کبیر افتخار میکنی جوابش هر چیزی هست به غیر از ظلمبقیه بزرگان تاریخ هم همینطور