برافراشتن پرچم سرخ خونخواهی رهبر شهید در فاطمیه (س) کرمان

تولیت تکیه معظم فاطمیه ( س) کرمان گفت: پرچم سرخ خونخواهی رهبر شهید معظم انقلاب اسلامی صبح امروز همزمان با تاسوعای حسینی به دست عزاداران در تکیه فاطمیه (س) برافراشته شد.
مرتضی لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار کرد: پرچم سرخ خونخواهی رهبر شهید معظم انقلاب اسلامی که در شهرهای مختلف کشور برافراشته شده است، صبح امروز به‌دست عزاداران حسینی در تکیه فاطمیه (س) کرمان رسید و به اهتزار درآمد.
وی بیان داشت: بر روی این پرچم سرخ‌رنگ، شعار خون‌خواهی آقا اباعبدالله‌الحسین (ع) با عنوان «یالثارات الحسین (ع)» نوشته شده است و تصویری از مشت گره کرده نیز وجود دارد و به نیت خونخواهی «رهبر شهید» برافراشته می‌شود.این مداح و روضه‌خوان آقا سیدالشهدا (ع) ادامه داد: عزاداران حسینی در تکیه معظم فاطمیه (س) صبح امروز همزمان با تاسوعای حسینی، پس از قرائت زیارت عاشورا، با برافراشتن پرچم سرخ خون‌خواهی رهبر شهید به عزاداری پرداختند.لطفی از اجرای سرود «ای ایران»، توسط عزاداران و سینه‌زنان، همزمان با برافراشتن پرچم خون‌خواهی رهبر شهید در تکیه معظم فاطمیه (س) کرمان خبر داد.
07:13 - 3 تیر 1405
فرهنگ
استان ها
کرمان

2 بازنشر1 واکنش
21٫1k بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌9**8136‌
@ResaneMeliRadio1 ساعت پیش
در پاسخ به
سلام ...خونخواهی !!!مگر شعام اجازه بده ! مگر شاک موافقت کنه !یک مشت ترسو ، دور هم جمع شدند و تا چندجنگنده و موشک دیدند همه ایزی لایفی شدند!با این جماعت ، کشور به فنا نره ، خدا رحم کردهانتظار انتقام خون کودکان ، مردم ، دانشمندان وسرداران ، مقامات بلندپایه و رهبر شهید از این‌هاانتظار غلطی است!