دکتر خوش‌چشم و پیش‌بینی‌های نادرستش را دیدی (یعنی اخبار را خیلی دقیق و ریز دنبال می‌کردی) اما کودکان میناب را ندیدی... اما جنایت لامرد را ندیدی..آقای فردوسی‌پور من همیشه تصورم بر این بود که شما آدم به شدت سطحی و میانمایه‌ای هستید. اما اشتباه می‌کردم، شما انسان به غایت فرومایه‌ای هستید.فرهاد قنبری
۸۶۴ KB
09:06 - 28 خرداد 1405

2 واکنش
1047 بازدید



1 پاسخ

@user1778561070273 روز پیش
در پاسخ به
آقای کیروش پرست قطعا هیچ وقت شبکه افق رو ندیده ولی از آنجایی که ایشان بدنه اینترنشنال در داخل است. عوامل اینترنشنال به کیروش پرست گفتن این مزخرفات رو بگه. در مورد مدرسه میناب هنوز دستور نیومده اعلام نظر کنه هر وقت دستور اومد برای مدرسه میناب گریه هم می کنه