حاج اقا عقلو گذاشتن برای فکر کردن
@DeIeted_Account20 فروردین 1405در پاسخ بهاین موارد که ذکر شد چجوری پیدا می کنن:1- نقشه های ماهواره ای، + ده ها هزار ماهواره در فضا2- سیم کارت سفید3- جاسوس و نفوذی در سازمان هااز طریق سفسطه نمیشه قانون و آزادی های مشروع رو دور زد. اون پادگان سایبری که میگید باید برای ادارات و مسئولین باشه که همه به اطلاعات حساس متصل هستند نه من
@mhdyar220 فروردین 1405مدیریت میدان جنگ ❌️قطع دسترسی و کسب و کار و تفریح ۹۰ میلیون ایرانی به حق مسلم خودشون✅️حرف مفت کنتور نمی اندازد کع.#اینترنت رو زودتر متصل کنید و مردم رو بیشتر آزرده نکنید.شما کی هستید برای مردم تصمیم میگیرید ؟اصل ۹ قانون اساسی نزدیک به ۴۱ روزه در این کشور نقض شده است!برید بخونید!
@Behsan220 فروردین 1405در پاسخ بهشما ایرانی نیستین ایرانی ها آزادی خواهنمردم کره شمالی هستین عین اونا احمق ،ساده لوح و شست و شوی مغزی شده ننگ به شما که با حمایت هاتون ،ظالم رو قوی کردینشرم برشما بی شرف ها #اینترنت #نه_به_اینترنت_طبقاتی #اعتراض #اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید
@asdwr20 فروردین 1405در پاسخ بهوقتی بحث امنیت سایبری بشه مردم عادی اطلاعاتشون خوب مهم نیستولی درجه دار هرچی بالا تر مهم تره نباید از سیم کارت سفید استفاده کنه چون راحت میزنه از ایران وصل شده شناسایی میشهپس مسعولین محترم از اینترنت عالی داخلی استفاده کنید اطلاعات ما مهم نیست جون شما در خطره متاسفانه