20 فروردین 1405

پاکستان: لبنان همچنان بخشی از آتش‌بس است

سفیر پاکستان در واشنگتن تأکید کرده است که لبنان بخشی از توافق آتش‌بسی است که نخست‌وزیر پاکستان در میانجیگری آن نقش داشت، حتی اگر اسرائیل و آمریکا بر خلاف آن اصرار داشته باشند.
واکستان چه کاره هست مهم اینه اسراییل و امریکا چی بگن که جفتشون گفتن لبنان اتش بس نداره مخصوصن نتانیاهو‌گفته به لبنان همچنان حمله میکنه
08:14 - 20 فروردین 1405

14 واکنش
6062 بازدید