@user1750401675142 خرداد 1405در پاسخ بهساخت ایستگاه پلیس راه تویسرکان به کجا رسید؟مطالبهچرایی عدم پیشرفت وعده پلیس راه تویسرکان پس از ۷ سال؟
چندین سال است که جاده های تویسرکان به صورت قرضی توسط پلیس راه ملایر که مسافتی بسیار دور با جاده های تویسرکان دارد نظارت می شود. و این روزها که تصادفات متعدد جاده ای با کشته و زخمی شدن بالا در جاده های تویسرکان رخ می دهد کاملا مشهود است نظارتی بر تردد خودروها در جاده های تویسرکان وحود ندارد و آمار تصادفات هرروز در حال افزایش است. و اینجاست که باید برگردیم به سالهای قبل و مثلا این گزارش : به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز همدان؛ سرهنگ علی فکری گفت: نیازمند ساخت یک پاسگاه پلیس راه در جاده تویسرکان هستیم که با اختصاص ۵ هزار متر مربع زمین متعلق به شرکت نفت و کمک راهداری میتوان این پاسگاه را راه اندازی کرد. تکلیف ساخت پاسگاه پلیس راه تویسرکان به کجا رسید؟ آیا نظارت تخصصی بر حادثه های تویسرکان نیازمند ساخت پاسگاه پلیس راه در تویسرکان نیست؟
پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، پلیس راهور استان همدان، استانداری همدان، همدان، تویسرکان، پلیس، فرمانداری تویسرکان، تصادفات رانندگی
0100گزارش از مطالبه
@user17091007039336559882 خرداد 1405در پاسخ بهاین حمایت فدارسیون و سازمان لیگ از تیم پرسپولیس و این رفتارهاشون نشون میده در این چند سال چقدر ناعادلانه رفتار کردند و چه راحت حکم ها رو به سود تیم پرسپولیس و رای ها رو به سود این تیم تغییر میدادن از جمله جام های بدون بازی که تماما با تغییر قانون و حکم های کمیته های این فدراسیون بود
@user1768378758472 خرداد 1405در پاسخ بهلیگ بعد جام جهانی فشرده برگزار بشه هفته ای دو مسابقه لیگ بعدی هم پشت بندش شروع بشهفقط به جای ۹۰ دقیقه در ۶۰ دقیقه دو نیمه ۳۰ دقیقه ای برگزار شههر سه روز یک مسابقه
@user1768378758472 خرداد 1405در پاسخ بهکلا فیفا به جای اضافه کردن تیم ها به ۴۸باید جام جهانی با ۳۲ تیم هر دوسال یکبار برگزار میکرد المپیک هم هر دو سال یکبار جام ملتها اسیا و اروپا هم هر دو سال یکبارو مسابقات فوتبال هم در دو تایم ۳۰ دقیقه ای برگزار میشد و وقت اضافه حذف میشد مستقیم پنالتی
@Seyed_Nouradin_mousavi2 خرداد 1405در پاسخ بهدنبال حذف سپاهان به بهانه مجوز حرفه ای از یه طرف هستن گل گهر و چادرملو به بهانه یه بازی کمتر و..... از طرف دیگه این داستانا از زمان بابا مسعود شروع شد که جام اسنپی بهشون میداد ، بد بار اومدنجالبه رتبه ششم جدول چون سوگلی هست میخان بفرستن آسیا ، خیلی تابلو هست 😂😂😂😂😂
@dr_rr2 خرداد 1405در پاسخ بهچرا می ترسی استقلالی؟ بازی باخته به ملوانتو برعکس کردن رفتی صدر. امتیاز پرسپولیسو می دادن بازم صدات بلند بود؟مردی بیا بازی رو در رو.
@user17091000563265466773 خرداد 1405در پاسخ بهخداییش تیم اول و دوم رو باید مستقیم بفرستید برا تیم سوم یه بازی چهار جانبه برگزار کنید قهرمان بره بعنوان تیم سوم
@user1735884586593 خرداد 1405در پاسخ بهفقط دوتیم اول ودوم لیگ نخبگان تیم های سوم وچهارم پلی اف براسهمیه لیگ ۲ آسیا ... تمام