ادارات بوشهر شنبه با ۲ ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر اعلام کرد: ساعت آغاز به کار ادارات استان بوشهر در حمایت از تیم ملی در روز شنبه مورخ ۶ تیرماه با ۲ ساعت تاخیر انجام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فردین اسلامی‌راد معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر از اعلام موافقت استاندار بوشهر برای تاخیر در شروع به کار ۲ ساعته ادارات و دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های استان در روز شنبه ۶ تیر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آغاز بازی مهم تیم ملی فوتبال ایران مقابل مصر از ساعت ۶:۳۰ صبح و با هدف فراهم کردن امکان تماشای بازی تیم ملی کشورمان توسط کارکنان دستگاه‌های اجرایی در کنار خانواده و به منظور تقویت همبستگی ملی و موج حمایت از تیم ملی، تصمیم گرفته شد که زمان کار ادارات در روز شنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز شود.وی افزود: بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، دلگرم به حمایت و پشتیبانی و دعای خیر هم‌میهنان عزیزمان هستند و امیدواریم این اقدام نیز گامی در راستای تقویت روحیه ملی باشد.#ساعت_اداری#تیم_ملی_فوتبال#مسابقه_فوتبال
21:26 - 5 تیر 1405
دولت
استان ها
بوشهر




2 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user17091015321187392886 ساعت پیش
در پاسخ به

خون رنگین تر دولتیها

((بر اساس اطلاعیه‌های منتشرشده از سوی استانداری‌ها، تاکنون استان‌های کردستان، قزوین، فارس، سمنان، گلستان، یزد، مرکزی، خوزستان، کرمان و مازندران اعلام کرده‌اند که ادارات این استان‌ها روز شنبه با حداقل دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.))تا تق ی به توقی میخوره ادارات و بانکها دوساعت با تاخ…
نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌ایران سرو بلند‌
@user17091015321187392886 ساعت پیش
در پاسخ به
دعا و حمایت و تقویت روحیه بازیکنان از محل کار هم میشه انجام داد شما دوساعت مرخصی با حقوق را از بیت المال حساب نکنید دعا و حمایت پیشکش