وقتی عمان قراره مدیریت خودش رو به امریکا واگذار کنه یعنی همون حرف ترامپ که من و آیت الله تنگه هرمز رو اداره می کنیم. حرف درستی است. مگه خاطرات هاشمی رفسنجانی پر از مطالب سری رهبری نیست که سال 83 گفتند اگر هسته ای رو تعلیق کنید استعفا میدم؟ این تو خاطرات هاشمی است.
