پزشکیان: اگر تجاوز بیپاسخ میماند، منطقه با جنگ فراگیر روبهرو میشد
رئیسجمهور پزشکیان در پیامی خطاب به نشست سران اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: اگر تجاوز به ایران بیپاسخ میماند، ممکن بود منطقه با یک جنگ فراگیر و غیرقابل کنترل روبهرو شود.
رییس جمهور جان اگر بی پاسخ می ماند ایران تکه تکه میشد و جنگی دیگر در نمیگرفت و کل دنیا در دستان امریکا و اسراییل چجور استدال کردی مگر بجز ایران کسی جرات جواب دادن به امریکارو داره