مردم بعد ۴۷ سال باز فراندوم کردند و باز به ایران اسلامی رای آری دادند
#رفراندوماگر کسی گفت رفراندم با پشت دست به صورتش بکوبید و بگویید مگر کور بودی؟! و این تصاویر و تایید و حضور چند ده میلیونی را برایش یاد آور شوید تا بیدار شود و اگر نشدند آنها دشمن ایران و ایرانی است و باید سخت کیفر شود تا درس عبرتی بشوند برای دیگر جاهلان جامعه ، قشر خاکستری که زیر چکمه دشمن هنوز در خواب هستند و فقط وقتی پس از مرگ طبیعی این سنگ لحد است که آنها را بیدار خواهد کرد ، ولی هیف که دیگر دیر است چون تا زنده بودند حق و نا حق را تشخیص ندادند و به همین خاطر در حمایت حقیقت و دشمن حقیقت جاهلانه عمر گذراندندباشد در قیامت پای میز محاکمه الهی پاسخ گوی شراکتشان در قتل کودکان و فرزندان این سرزمین باشند و جهنم را با تمام وجود لمس کنند