فرمانده قرارگاه پدافند هوایی: برای هر سناریویی آماده‌ایم

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور گفت: امروز یگان‌های عملیاتی پدافند هوایی در سراسر کشور همچنان مستحکم پای کار دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی ایستاده‌اند و این شجاعت و شور اشتیاق کارکنان جان برکف پدافند هوایی باعث دلگرمی مردم شریف ایران اسلامی است.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیرسرتیپ علیرضا الهامی فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور، با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش، از بخش های مختلف این یگان بازدید کرد.امیر سرتیپ الهامی در این بازدید، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و گرامیداشت یاد و خاطره رهبر شهید عزیز و شجاع ایران اسلامی اظهار کرد: پدافندهوایی تاریخ پرافتخاری را در این جنگ رمضان برای حفاظت از حدودوثغور ایران اسلامی به ثبت رساند و یک تجربه ماندگار از فرزندان غیور و جان برکف نیروی پدافند هوایی بود که برای آیندگان به یادگار گذاشته شد. سرتیپ الهامی تاکید کرد: جنگ حق و باطل از ابتدای تاریخ تا به الان وجود داشته است و بعد از این هم وجود خواهد داشت و مردم مبعوث شده ایران اسلامی امروز با لبیک به ندای رهبر عزیزمان، در مقابل ظلم و ظالم ایستاده است و حماسه های بی‌بدیلی را در خیابان ها آفریده اند و نیروهای مسلح ایران نیز امروز در آمادگی صددرصدی قرار دارند و ما برای هر سناریوی دشمن آماده‌ایم.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مجموعه پدافند هوایی کشور تصریح کرد: سلحشوری و مردانگی که کارکنان غیرتمند پدافندهوایی در ارتش و سپاه در جغرافیای پر برکت و مقدس ایران اسلامی به نمایش گذاشتند مایه مباهات تمامی آزادی خواهان شده است و امروز هم یگان‌های عملیاتی پدافندهوایی در سراسر کشور همچنان مستحکم پای کار دفاع از آسمان مقدس ایران اسلامی ایستاده‌اند و این شجاعت و شور اشتیاق کارکنان جان برکف پدافند هوایی باعث دلگرمی مردم شریف ایران اسلامی است. وی تاکید کرد: ما در یک جنگ نابرابر با سربلندی و افتخار بیرون آمدیم و لازم است تجربیات ارزشمندی که در جنگ ۱۲ روزه و در جنگ رمضان بدست آوردیم برای آیندگان ثبت و ضبط شود.پایان پیام/#ایران #ارتش #جنگ
13:05 - 1 تیر 1405
سیاست
نظامی و امنیتی

3 بازنشر5 واکنش
41٫1k بازدید



14 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رضا طالعی فر‌
@Rezatalei4 ساعت پیش
در پاسخ به
سایت تابناک، یک نظرسنجی انجام داده درباره امضای یادداشت تفاهم میان #ایران و #آمریکانتایج جالب توجه است:از مجموع ۳۰۲ هزار رای استخراج شده،فقط نزدیک به ۹درصد آن را مفید ارزیابی کرده اند و۸۵ درصد شرکت کنندگان چنین توافقی را به ضرر کشور می دانند.نمایش بیشتر

@jaber1803243 ساعت پیش
در پاسخ به
اگه واقعا نیروهای مسلح آماده هستند چرا باید همه فرماندهان موافق این قرارداد ضعیف باشند؟ یه چیزی این وسط غلطه. یا مشکل نظامی داریم یا اشتباه محاسباتی که علی الاصول دومی درسته

@user1775320474783 ساعت پیش
در پاسخ به
اولا از زحمات شما متشکریم . ولی بزرگوار در هر دو جنگ دشمن از طریق هوایی کشور را غافلگیر کرد و فرماندهان و رهبر عزیزمان را شهید کردن . ای کاش حداقل از آمادگی صحبت نکنید چون اینطوری براتون بهتره

تصویر نمایه‌ی ‌آب‌
@Hamsar3 ساعت پیش
در پاسخ به
آفرین سردار

تصویر نمایه‌ی ‌امیر حسام رجایی‌
@amirhes3 ساعت پیش
در پاسخ به
پرواز در ارتفاع پایین!

@user170806642533 ساعت پیش
در پاسخ به
لازم به مصاحبه نیست. عملکرد شما موقع جنگ مشخص می شود. لطفا بعد از جنگ به روال پیش از آن برنگردید

@user1708416375523 ساعت پیش
در پاسخ به
آمادگی به چه دردی می خورد ؟ تو شعام حرف رهبر را کنار می زنید و به حرف پزشکیان گوش می دهید و بعد از جنگ رمضان تبدیل شدین به استحکامات توئیتهای تیم مذاکره کننده مگر نمی گویند صلح و جنگ از اختیارات رهبریست

@user1769030442123 ساعت پیش
در پاسخ به
لطفاً روال و سیستم پدافند را کاملا متفاوت از قبل از جنگ رمضان کنید. چون آن سیستم کاملا برای دشمن شناخته شده است و کارکرد نداره. باید سیستم پدافند جدید و بومی و ناشناخته برای دشمن تعبیه کنید

@user1769030442123 ساعت پیش
در پاسخ به
خیلی از کامنت ها نشان میده که نویسندگان این کامنت ها و نظرات ، تصورشان از جنگ یک تصور فانتزی و پلی استیشنی هست و چیزی از جنگ واقعی نمیدونن

@user1764018132322 ساعت پیش
در پاسخ به
ما به شما افتخار می کنیم، اما خدا ایران رو از شر غرب گرایان لیبرال باتفکر بده بره نجات بده،

@user17091015680357779082 ساعت پیش
در پاسخ به
بدون اغراق پدافند ما عملکرد خوبی در زمان جنگ نداشت و باید فکری اساسی برای این حوزه برداریم . بنظرم تجهیزات ما در حوزه پدافند علیرغم پیشرفت های صورت گرفته در تراز قدرت های جهانی و امکانات آنها نیست .

@user17091015095023936782 ساعت پیش
در پاسخ به
کاش برای گوش به فرمان رهبری بودن آماده بودید مش نظامیگری که بارزه اش گوش به فرمان رهبری را فراموش نمیکردید وبه جای تفسیر صحبت آقا توبه میکردید واز خدا ورهبری ومردم عذرخواهی میکردید مردم دلشلن خوش بود که هر اتفاقی بیفتد وهرکس دولت را به دست بگیرد امام جامعه پشتش به نیروهای مسلح گرم است

تصویر نمایه‌ی ‌وطند زنده باد‌
@user1776669718331 ساعت پیش
در پاسخ به
خلاصه برای سناریو حاضریم ؟یا برای شمردن پول‌های بلوکه شدهمون؟ یا عبور از محاصره آمریکا برای فروش نفت.

@user17091000911168384511 ساعت پیش
در پاسخ به
آفرین این درسته ، دست بر ماشه باید آماده بود. به طرف مقابل اعتمادی نیست.