تفاهم در «یکشنبه موعود ترامپ» امضا نشد!

ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر نهایی‌شدن یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، با گذشت این روز و عدم تحقق هرگونه توافق، عملاً خنثی شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ادعای رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر نهایی‌شدن یادداشت تفاهم در روز یکشنبه، با گذشت این روز و عدم تحقق هرگونه توافق، عملاً خنثی شد.ترامپ طی روزهای اخیر بارها بر تاریخ یکشنبه به‌عنوان روز امضای تفاهم تأکید کرده بود.با این حال، مقامات جمهوری اسلامی ایران پیش‌تر به‌صراحت اعلام کرده بودند که تفاهم نهایی حاصل نشده است. حتی در فرض نهایی‌شدن، تأکید داشتند که الزامی برای تطابق با تاریخ اعلامی از سوی ترامپ وجود ندارد و این تاریخ نمی‌تواند به‌صورت‌ دیکته‌شده از سوی طرف مقابل تعیین شود.اکنون و با پایان‌یافتن روز یکشنبه بدون وقوع رویداد خاصی، مشخص شد که این ادعا نیز مانند بسیاری از اظهارات پیشین ترامپ، فاقد وجاهت واقعی و در چارچوب عملیات روانی و جعل خبر طراحی شده بود.پایان پیام/#ایران#آمریکا #مذاکره
00:28 - 25 خرداد 1405
سیاست

1 بازنشر7 واکنش
19٫6k بازدید



67 پاسخ

@RASAM25 خرداد 1405
در پاسخ به
هنوز یکشنبه توی آمریکا تموم نشده بلاخره امضا میکنن.

تصویر نمایه‌ی ‌جواد رمضانی‌
@ashuraeiam25 خرداد 1405
در پاسخ به
انگار امضا شد متاسفانه

@Viking25 خرداد 1405
در پاسخ به
وزیر کشور پاکستان توئیت زده: الله اکبر!!

@Alirezarezaei1225 خرداد 1405
زمان امضا مهم نیستمهم دست کم نگرفتن دشمنان ایران است.کینه انها از ایران، اکنون چندبرابر قبل است.باید همه مردممراقب زمینه تهدید و نفوذ انها باشند.

@user17568559995325 خرداد 1405
اخباری میاد از امضا شدن توافقشاید یکشنبه ما امضا نشد ولی یکشنبه اونا امضا شد

@dr_rr25 خرداد 1405
این همش فریبه. قصدشون نابودی لبنان هست.تفاهم با آمریکا جک محضه.

@user17698357028125 خرداد 1405
در پاسخ به
فردا يكشنبه و موعود سگ زرد است.

تصویر نمایه‌ی ‌لعنت به سامری دوران‌
@user17762775373325 خرداد 1405
در پاسخ به
+من مطالبه دارم؛مطالبه شروط رهبری، دغدغه هسته‌ای، تنگه هرمزنگرانم، چون چندبار دیدم که دشمن اصلا قابل اعتماد و قابل مذاکره نیست و فقط زبان زور حالیشه.من خونخواه رهبرم هستم.من اعتراض دارم، چرا جوری نزدیمکه بازدارندگی ایجاد بشه؟؟؟نیروی نظامی نداشتیم یا پشتوانه مردمی؟- نه، خفه شو، تو وحدت شکنی!

@user17808588279925 خرداد 1405
در پاسخ به
عجب هدیه ای دادید به ترامپ در روز تولدش توافق امضا شد

تصویر نمایه‌ی ‌Zarqam black‌
@Zarqam_king225 خرداد 1405
در پاسخ به
امضا شد که

@user170910161081249571325 خرداد 1405
در پاسخ به
میگه شد که ترامپ تولدت مبارک از طرف عراقچی😭😭😭😭

@user17681664865825 خرداد 1405
در پاسخ به
امضا شده ما هنو خبر نداریم😔

@Livestrong25 خرداد 1405
در پاسخ به
وقتی توافق امضاء می شه و فارس نیوز واسه اینکه دل هواداراشو نشکونه الکی خبر می زنه خخخخخخ

تصویر نمایه‌ی ‌9**9198‌
@mrfirouzja25 خرداد 1405
در پاسخ به
آقا همه گفتن امشب قراره اسراییل رو بزنن. اگه بزنن که هیچ چون خودشون گفتن میزنیم. اما اگر نزنن مردم رو از دست میدید آقایون چون این مردم رو ناامید کردید. فقط مواظب خطای محاسباتی نشیدا

تصویر نمایه‌ی ‌حقوق اولیه‌
@HAGHEAVALIE25 خرداد 1405
در پاسخ به
کاش حداقل با مردم صادق بودید.

@user170910007745978205825 خرداد 1405
در پاسخ به
منتظر این تیتر بودم. به نظر من این بازی ها، یعنی بیداری این چند روز ملت بی تاثیر نبوده. این تیتر شاید برای اینه که به مردم القا بشه نه ما حواسمون جمع است. و در پلن اونا نیستیم. تزریق یک مقدار عزت به مردم در برابر این تحقیر مذاکره استعماری. خدا عاقبت مارو ختم به خیر کند.

@user170910007593967447625 خرداد 1405
در پاسخ به
خداروشکر انجام شد

@Persian_Gulf125 خرداد 1405
در پاسخ به
هر خبری اینجا تکذیب شد، تایید میشه به زودی

@user17516703767925 خرداد 1405
در پاسخ به و
تصویر نمایه‌ی ‌بورس ایران‌
بورس ایران

@Burse99  •  6 خرداد 1405

کاربران خبرگزاری فارس از پویش‌ها حمایت کنند

بازدید خوردن های بدون حمایت از خیلی از پویش ها ، خود یک معضل جدی است .یعنی بی تفاوتی و یا اینکه اصلا این مشکل من که نیست و یا مثلا خدایی ناکرده تو ذهن فرد بیاد ، که چه بهتر ، که کسانی دچار یک همچین مشکلی شدند
مطالبه

کاربران خبرگزاری فارس از پویش‌ها حمایت کنند

بنی آدم اعضایِ یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار خیلی به این نکته باید توجه کرد ، که مشکل هر کسی ، هر بنده خدایی ، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مشکل ما هم خواهد بود ، و کم توجهی یا بی توجهی به آن ، در آخر گریبانگیر ما هم خواهد شد ، و یا از ثواب آن محروم خواهیم شد. باز تاکید می‌کنم ، در تمامی مشکلات در نهایت ، مستقیم یا غیر مستقیم ، ما هم دچار آسیب های ناشی از آن مشکل خواهیم شد. دیر و زود دارد ، اما سوخت و سوز ندارد! اگر از کنار کسی که مشکلی داشت ، بی تفاوت گذشتیم ، این بی تفاوت بودن در نهایت ، گریبان ما را هم خواهد گرفت. و از این مهمتر اینکه ، اصلا ما برای همین به این دنیا فرستاده شدیم تا فرصتی برای اثبات خود به عنوان بنده صالح خدا داشته باشیم. و توشه و صالحات و باقیات خود را افزایش دهیم. پس کمک کردن به دیگران در واقع کمک کردن به خودمان است و باید ، در این مورد از هم سبقت بگیریم تا پاداش هر دو دنیا نصیبمان گردد. این مقدمه کوتاه و کلی بود ، و حالا به یک جزء از،کل می‌پردازم. چند وقتی به فکر فرو رفتم ، با توجه به بازدید زیادی که خیلی از پویش ها داشته اند، چرا ، فرد بازدید کننده ، علاقه ای به حمایت از آنرا ندارد و حتی ، خیلی از این پویش،ها ، پویش هایی است که افراد و طیف های گسترده ای را شامل می‌شود، با این‌حال، استقبالی از آن پویش نشده است. بازدید خوردن های بدون حمایت از خیلی از پویش ها ، خود یک معضل جدی است . یعنی بی تفاوتی و یا اینکه اصلا این مشکل من که نیست و یا مثلا خدایی ناکرده تو ذهن فرد بیاد ، که چه بهتر ، که کسانی دچار یک همچین مشکلی شدند. این بحران را ما ، اختیار ،حق انتخاب ، سلیقه و آزادی می‌نامیم!!! درست است که اصلا ماهیت پویش این است که یا حمایت باید کنیم یا نه و از کنارش بگذریم و کسی برای حمایت از پویش اجبار اشده است ، اما دقیقا خود همین موضوع باعث گسترده شدن مشکلات و تعمیم آن به دیگر موضوعات جامعه خواهد شد. من این موضوع را در چهار چوب مطالبه بیان میکنم ، که آقایان ، خانم ها ، برادران و خواهران و هم وطنان گرامی ، جانفداها و مردم درصحنه و آحاد مردم شریف ایران ، اگر در موضوعی ، به ظاهر نامربوط به شما ، دکمه حمایت حداقلی ، را نزدیم ، و وجه اشتراکی بین مشکلات خود با یک موضوع و مشکل دیگری را پیدا نکردیم ، در رنج کشیدن دیگران و خودمان که وجه مشترک که داریم؟ همه ما دردها و مشکلاتی داریم که به ما آسیب مالی و جسمی و روحی زده است. پس هر کسی که آسیبی به آن رسیده ، مهم نیست چه موضوعی است و یا مستقیم یا غیر مستقیم به ما مرتبط می‌شود و یا نمی‌شود، بلکه مهم این است که کمکی هر چند کوچک برای رفع مشکل کسی انجام دهیم ، که از دید خدای متعال پنهان نمی‌ماند و شک نکنید اگر کمک خود را دریغ کردید ، بدون شک آنهم از دید خدای بزرگ پنهان نمی ماند. من خودم تا توانستم ، خیلی موضوعات را حمایت کردم ، حتی با وجود اینکه خیلی از انها با ذهنیات من جور نبود ، با این وجود زمان زیادی گذاشتم تا حمایت کنم تا شاید مشکلی حل شود. در کل سعی کنیم با هر سلیقه و طرز فکری که داریم، در غم دیگران خود را مسئول بدانیم و به افراد مورد نظر کمک کنیم و بدون شک دست غیب نیز به ما کمک و یاری خواهد رساند. از کلیه کاربران محترم فارس من می‌خواهم که در زدن دکمه حمایت تعلل نکنند . این مطالبه را از تمامی کاربران محترم فارس من دارم تا با زدن دکمه حمایت خود تا جایی که زمان به شما اجازه می‌دهد، صدای نیازمند یا مطالبه گر و یا ایده پرداز را با صدایی رساتر به گوش مسئولان محترم برسانید و به موفقیت پویش ، شانس بیشتری هدیه کنید. به امید اینکه با هم مهربان تر باشیم و درد دیگران را بیشتر درد خود بدانیم و در حداقل کمک ها ، حتی اگر باب تبع ما نبود ، دریغ نکنیم ، انشالله اگر از حمایت از این پویش هم دریغ کردید ملالی نیست !!! اما من از تعادل و نزدیکی بین ، تعداد بازدید ها و حمایت ها ، نا امید نخواهم شد ، و زمانی خواهد رسید ، که هر بازدیدی ، یک حمایت را بدست خواهد آورد !!! با تشکر فراوان از کلیه مسئولان محترم خبرگزاری معظم فارس ، که با زحمات فراوان ، نظرات مردم را به گوش مسئولان گرامی می‌رسانند و با تشکر فراوان و خدا قوت به مسئولان محترمی که ، این مشکلات و پویش ها را می‌بینند و در رفع سریع آن اقدام می‌کنند. اجرتان باخدا🙏🏾

آحاد مردم شریف ایران، جانفداها و مردم در میدان، کلیه کاربران و بازدید کنندگان خبرگزاری فارس

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه