مدعیان تبعیت از ولی فقیه (مقصود از تبعیت یعنی بی چک و چونه و بی قید) دقت کنند👇
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهمدعیان تبعیت از ولی فقیه (مقصود از تبعیت یعنی بی چک و چونه و بی قید) دقت کنند👇
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر شهید: «قبول مذاکرهای را که با تهدید همراه است، هیچ ملّت باشرفی انجام نمیدهد، هیچ سیاستمدار خردمندی هم آن را تصدیق نمیکند. (۱۴۰۴/۷/۱)»
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر شهید: «با یک چنین دولتی مذاکره نباید کرد؛ مذاکره کردن عاقلانه نیست، هوشمندانه نیست، شرافتمندانه نیست.(۱۴۰۳/۱۱/۱۹)»
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر شهید:«تا بیست سال، سی سال دیگر، مذاکرۀ با دولت آمریکا، هیچ کمکی به منافع ملّی ما نمیکند، هیچ سودی برای ما ندارد، هیچ ضرری را هم از ما دفع نخواهد کرد ... سود که ندارد هیچ، مذاکرهی با آمریکا در شرایط کنونی ضررهای بزرگی برای کشور دارد که بعضی از این ضررها جبرانناپذیر هستند! (۱۴۰۴/۷/۱)»
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهرهبر شهید:امروز عدهای متأسفانه کارشان این شده است که مرتب دشمن را بزرگ و خود را کوچک کنند، عظمت دشمن را به رخ همه بکشند و دائما بگویند ما نمیتوانیم! ادامه👇
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405در پاسخ بهادامه نقل از رهبر شهید:مثل خیلی از کشورها و دولتها باید برویم در هاضمهی استکبار جهانی هضم شویم! اینها اشتباه میکنند؛ خودشان ضعیف و از درون پوکند - یا پوک بودند یا پوک شدند - لذتهای دنیا آنها را پوک کرده است؛ دنیاطلبی آنها را بیارزش و بیهویت کرده است؛ ادامه 👇
@Delsooz_Iran_11021 خرداد 1405ادامه نقل از رهبر شهید:... بنابراین خیال میکنند همه مثل آنهایند. نخیر؛ این ملت توانا و امیدوار است؛ بیخود دل ملت را نلرزانند و مرتب نگویند ما نمیتوانیم و قدرت حرکت نداریم. چرا، این ملت قدرت حرکت دارد؛ این ملت اسلام دارد؛ این ملت ابزار و وسیلهی بسیار مؤثر ایمان را دارد؛.۱۳۸۱/۰۳/۰۱
@user17065970201921 خرداد 1405در پاسخ بهاین همونی نیست که با تصویر حمله اتمی به سرزمین اشغالی خودشو مضحکه کرد؟
@user17690304421221 خرداد 1405در پاسخ بهخداوند جماعت تفرفه افکن را به راه راست هدایت نماید ، با تفرقه افکنی و دعوای داخلی ، دوباره ترامپ را برای حمله به ایران به طمع انداختند
@user170910150957218726621 خرداد 1405در پاسخ بهدر پاسخ بهکسانی که کیلومترها از خط مقدم فاصله دارند، بیشتر از فرماندهان میدان درباره جنگ و مذاکره نسخه میپیچند. شاید بد نباشد این دوستان به جای صدور بیانیههای روزانه، کنایهپراکنیهای سیاسی و ساختن دوقطبیهای مصنوعی، از ساختار نظام حمایت کرده و کشور را با بیسوادی در معرض ویرانی ننهند.
@user17780652282321 خرداد 1405در پاسخ بهخب این نوع تفسیر را اکثرا همه میگویند.بفرمایید بستر و نقش مجلس۱۲و دولت وفاق در برآورد کردن تابآوری جامعه به چه شکلی خواهد بود.؟اگرچه مردم زندگی روزمره خود را در قالب تابآوری تطبیق دادهاند.لکن به هر حال نقشه تابآوری از سوی حضرات چگونه ترسیم شده است.
@user17080108311421 خرداد 1405در پاسخ بهبنام خدا، درهر مرحله از تهاجم دشمن صهیونی آمریکائی باید ایران با توان ۱۰ برابر پاسخ دهد، اما در این مرحله باید تغییر بزرگتری داشت و آن اینکه قبل از حمله دشمن با تهدید او، ایران حمله را آغاز کند نه اینکه جوانمردی کند و ضربه اول را به دشمن واگذار کند👹😡👺
@SetareSoheil21 خرداد 1405مدعی برجام متوازن!!!مهدی محمدی که مشاور باشه خروجی مواضع قالیباف می شه این👇محمدباقر قالیباف در ۱۸ آبان ۹۴ می گوید: «برجام بطور کلی و بدون شک، موفقیت بزرگی است! بنده هم به سهم خودم هر جا که فرصتی شد و دستی بر قلم بردم سعی کردم تا از دستگاه دیپلماسی قدرشناسی کنم». (فارس)«مذاکره با دشمن نیز به نوع…نمایش بیشتر
@user17759157044021 خرداد 1405در پاسخ بهاین اقا فقط به این سوال پاسخ دهند ،اگر امریکا و اسراییل رزیر ساخت های حیانی را مورد حمله قرار دهند توان دفاع و پیشگیری داریم ؟ اینکه بگوییم متطقه را به اتش می کشبم و ... برای کشور برق و یوخت نمی شود بنظم کل تحلیل بی ازژش است در زمانی که نتوانیم از کشور و نقاط حساس دفاع کنیم .
@Alireza137421 خرداد 1405در پاسخ بهشروط آتش بس و خط قرمز شعام ضاحیه لبنان نبود کل لبنان بودشما این رو خیلی واضح تو مطلب قبلی که ازت منتشر شده بود تحریف کردی و گفتی خط قرمز ضاحیه ست.من که نمیدونستم کی هستی و خیلی به حرفت اهمیت ندادم الان معلوم شد خطراتت هم زیاد.شما حق نداری شروط آتش بس رو تحریف کنی. آتش بس کامل در لبنان جز شروط ب…نمایش بیشتر
@seyedalifatemi21 خرداد 1405در پاسخ بهمیشه بگید تا کجا قراره این اخلاق و شیوه ارباب رعیتی ادامه پیدا کنه؟ فقط توی تلوزیون و تنهایی حرف بزنید و هیچ کسی حق نوشته باشه ازتون چیزی بپرسه؟ مردم رو نفهم فرض کنید و خودتون رو عقل کل! امام جامعه هیچ جایگاهی براتون نداشته باشه و چند تا ایراد دیگه... که مهم ترین اون دروغ به اوامر رهبری هستش
@mortezanavaser21 خرداد 1405در پاسخ بهخیلی عجیب نیست یه خبرنگار بشه مشاور مسائل راهبردی رئیس مجلس؟ خب با این رزومه میشه این اتش بس بی قاعده و قانون!!!واقعا از خون شهدا و رهبرمون خجالت نمیکشید؟؟؟ اینقدر ذلت و حقارت بس نیست!