فرار ناو تریپولی (LHA7) آمریکا به اقیانوس هند پس از شلیک‌های سپاه

روابط‌عمومی سپاه اعلام کرد: ناو بالگردبر و آبی-خاکی LHA7 ارتش تروریستی آمریکا مورد هجمه پرتاب‌های برق‌آسای ایرانی قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ناو بالگردبر و آبی-خاکی LHA7 ارتش تروریستی آمریکا با بیش از ۵۰۰۰ ملوان و تفنگدار مورد هجمه پرتاب‌های برق‌آسای ایرانی قرار گرفت که پس‌از این موج تهاجمی مجبور به عقب‌نشینی تا اعماق جنوب اقیانوس هند شد.پایان پیام/#ایران #آمریکا #جنگ#اسرائیل
14:36 - 17 فروردین 1405
سیاست
نظامی و امنیتی




168 پاسخ

@Kmkmkm17 فروردین 1405
در پاسخ به
ده بار تاحالا گفتین فرار کردن همه شون هستن که!

@Mansoornaraghi17 فروردین 1405
در پاسخ به
نزنیدش، قرار بود بیاد عملیات زمینی رو انجام بده، بذارید بیاد

تصویر نمایه‌ی ‌9**5891‌
@user170910161254206958317 فروردین 1405
گذشت آن زمان (ابر قدرت سابق ؛ امریکا) ناوهایش را حرکت میداد کشورها تسلیم میشدن...الآن باید از ترس جمهوری اسلامی ایران فرار کنند...

تصویر نمایه‌ی ‌اسلامگرا‌
@Inghilabi17 فروردین 1405
ما موشک کروز هایپرسونیک نتونستیم بسازیم که این لعنتی ها رو بزنیم؟

@user1772487523317 فروردین 1405
در پاسخ به
بزن که خوب میزنی

@al_aghsa17 فروردین 1405
در پاسخ به

تصویر نمایه‌ی ‌جواد شیر ژیان‌
@javadshir17 فروردین 1405
در پاسخ به
خیلی بد چون باید میذاشتین بیاد جلو تا غرقش کنید.مطالبه مردم غرقه نه فراری دادن

تصویر نمایه‌ی ‌Milad AI‌
@miladai17 فروردین 1405
در پاسخ به
بزن که خوب میزنی

تصویر نمایه‌ی ‌منتظر ظهور (𝓞𝔍𝓞)‌
@webrefer17 فروردین 1405

از قرار معلوم هیبت موشک ها، حکم سگ نگهبان را داره

دیدید یک خونه ای که از توش صدای واق و اق سگ میاید هیچ دزدی بهش نزدیک نمیشه!هیبت موشکهامون الان همینطوری شدن و رفتن روی اعصاب بزرگترین دشمن ما، آمریکا.همینه که هست.از قدرت و هیمنه ما آنقدر بترسید تا بمیرید

@IranParastt17 فروردین 1405
در پاسخ به
ا
ایران پرست

@IranParastt  •  15 فروردین 1405

دریافت خسارات وارده به زیرساخت‌ها و اماکن تاریخی و علمی از کشتی‌ها
پیشنهادها

دریافت خسارات وارده به زیرساخت‌ها و اماکن تاریخی و علمی از کشتی‌ها

با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

@I_ran17 فروردین 1405
در پاسخ به
چندتا از تاسیسات نفتی ونزوالا تخریب بشه امریکا فشار نفتی واقعی را حس میکنه. تا زمانی که نفت ونزوالا هست امریکا با تخریب تاسیسات نفتی خلیج فارس وارد بحران شدید نمیشه.

@Vcgvvc17 فروردین 1405
در پاسخ به
آیا اصابت هم داشته؟

@Power_Progress_Pride17 فروردین 1405
در پاسخ به
احتمالا بخشی از عملیات بزرگ هوایی و آبی برای ذخایر اورانیم یا نابودی سایت هسته ای بوده که با نابودی پیشقراولان در اصفهان فعلا abort یا سقط شده.

@MimmSad17 فروردین 1405
در پاسخ به
آقا ما که صلح میخوایم باید چ کار کنیم ک حرفمون رو برسونیم؟چ کار کنیم ک فکر نکنین مزدور این و اونیم ؟نمیتونیم ایرانی باشیم صلح بخوایم؟نمیتونیم نگران بدبختی بیشتر باشیم؟

تصویر نمایه‌ی ‌حسین کاظمی‌
@Kazemi140417 فروردین 1405
در پاسخ به
فرار ناو در واقع فرار آمریکا از آن هیمنه پوشالی هالیوودی استارتش زپرتی رهوار در رفته که از نظر نیروی انسانی مشتی ایزی لایفی هستن که هنرشان ترور با تسلیحات است در همین حد

تصویر نمایه‌ی ‌جان نثار ایران‌
@user17734720997317 فروردین 1405
در پاسخ به
با توجه به فرار مکرر دشمن ذلیل و شکست خورده آمریکایی به اقیانوس هند به نظر من ایران باید در اقیانوس هند پایگاه نظامی دائمی ایجاد کند

@al_aghsa17 فروردین 1405
قرار بود با حمله یک شهر موشکی و ربایش اورانیوم ایران پیروزی بزرگی اعلام بکنند ولی با شکست حقارت بار عقب نشستن،هرچند احتمال تکرار این حماقت باشد ،این بار نباید گذاشت یک سرباز زنده برگرده

@zxwvy17 فروردین 1405
در پاسخ به
دشمن گستاخ امروز به پتروشیمی پارس جنوبی حمله کرد.منتظر جواب اقتدار آمیزتان به دشمنان هستیم