ده بار تاحالا گفتین فرار کردن همه شون هستن که!
@Mansoornaraghi17 فروردین 1405در پاسخ بهنزنیدش، قرار بود بیاد عملیات زمینی رو انجام بده، بذارید بیاد
@user170910161254206958317 فروردین 1405❌گذشت آن زمان (ابر قدرت سابق ؛ امریکا) ناوهایش را حرکت میداد کشورها تسلیم میشدن...الآن باید از ترس جمهوری اسلامی ایران فرار کنند...
@javadshir17 فروردین 1405در پاسخ بهخیلی بد چون باید میذاشتین بیاد جلو تا غرقش کنید.مطالبه مردم غرقه نه فراری دادن
@webrefer17 فروردین 1405از قرار معلوم هیبت موشک ها، حکم سگ نگهبان را داره
دیدید یک خونه ای که از توش صدای واق و اق سگ میاید هیچ دزدی بهش نزدیک نمیشه!هیبت موشکهامون الان همینطوری شدن و رفتن روی اعصاب بزرگترین دشمن ما، آمریکا.همینه که هست.از قدرت و هیمنه ما آنقدر بترسید تا بمیرید
@IranParastt17 فروردین 1405در پاسخ بهدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاپیشنهادهادریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@I_ran17 فروردین 1405در پاسخ بهچندتا از تاسیسات نفتی ونزوالا تخریب بشه امریکا فشار نفتی واقعی را حس میکنه. تا زمانی که نفت ونزوالا هست امریکا با تخریب تاسیسات نفتی خلیج فارس وارد بحران شدید نمیشه.
@Power_Progress_Pride17 فروردین 1405در پاسخ بهاحتمالا بخشی از عملیات بزرگ هوایی و آبی برای ذخایر اورانیم یا نابودی سایت هسته ای بوده که با نابودی پیشقراولان در اصفهان فعلا abort یا سقط شده.
@Kazemi140417 فروردین 1405در پاسخ بهفرار ناو در واقع فرار آمریکا از آن هیمنه پوشالی هالیوودی استارتش زپرتی رهوار در رفته که از نظر نیروی انسانی مشتی ایزی لایفی هستن که هنرشان ترور با تسلیحات است در همین حد
@user17734720997317 فروردین 1405در پاسخ بهبا توجه به فرار مکرر دشمن ذلیل و شکست خورده آمریکایی به اقیانوس هند به نظر من ایران باید در اقیانوس هند پایگاه نظامی دائمی ایجاد کند
@al_aghsa17 فروردین 1405قرار بود با حمله یک شهر موشکی و ربایش اورانیوم ایران پیروزی بزرگی اعلام بکنند ولی با شکست حقارت بار عقب نشستن،هرچند احتمال تکرار این حماقت باشد ،این بار نباید گذاشت یک سرباز زنده برگرده