@user170910123123200164417 فروردین 1405قبل از جنگ در این دانشگاه پرچم ایران آتش زدن و گفتند *********
@user170910039603477203017 فروردین 1405تعليقًا علىاز وقتی که رییس دانشگاه تهران اون نامه رو نوشته، دشمن حمله به دانشگاه ها رو بیشتر کرده.
@IranParastt17 فروردین 1405تعليقًا علىدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهااقتراحاتدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
100010٬000
@user17682115115817 فروردین 1405فارس جدا به فکر اوباش اجاره ای که میان اینجا مزه می پرونن باش
@user170910170607075636317 فروردین 1405تعليقًا علىشریفی زارچی، نظری نداری؟ بیشرفی زارچی ها را می توان بوضوح دید. به امید پیروزی آشکار و قریب.
@Lastjournalist17 فروردین 1405تعليقًا علىکمک ترامپ به طرفدارهاش در شریف رسید امیدوارم به مقدار کافی خوشحال شده باشن...😒
@Powerfulsociety17 فروردین 1405تعليقًا علىچرا ما مردم عادی به عنوان شهروند مقصر تهدید زیرساخت ها و حمله به منازل مسکونی هستیم؟ اگر پدر من دیوانه شود و از خانه ما به همسایه ها فحش دهد، سنگ پرانی کند و من جلو اورا نگیرم در آتش گرفتن خانه مان بی تقصیرم؟ میدونم اکثرا منتظر فرمان شاهزاده شونن اما اگه زیرساخت ها را بزنن همه ضرر میکنیما!
@al_aghsa17 فروردین 1405تو هر مکانی بیشتر برای ترامپ دم تکون دادن بیشتر براشون کم رسیده، اینجا مکانی بود که خود فروخته ها سس خرسی میطلبیدن
@pejmaaan17 فروردین 1405تعليقًا علىحالا هی برید تو دانشگاه شعار روشنفکرانه بدید !! حالا هی برید دستمال به دستی غربی ها رو بکنید. همون سپاه پاسدارانی که الان داره تو دهن دشمن میزنه سالها توسط همین دانشجوهای غربزده و استادانشون فحش میخورد. حالا دیدین کی دلش برای ایران میسوزه ؟؟ #بزن_که_خوب_میزنی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Bazarkasbokar17 فروردین 1405تعليقًا علىتجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است
.يطلبتجهیز رسانههای شهرستانی
دولت در این شرایط برای مقابله با هجمههای رسانهای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانههای شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران
کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها
1001000
@Mehdi111117 فروردین 1405تعليقًا علىبا تشکر از زحمات تمام نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران و تلاشهای شبانه روزی ، دیگر زمان شروع نبرد آخر است ، باید فشارها بیشتر بیشتر کرده تا وحشت حتی قدرت تمرکز و فکر و تصمیم گیری را از دشمنان دیوانه متخاصم گرفته شود . دیگر تهدیدات خود را حتی نتواند بیان کند و تمام کند باید شدت وحشت را بیشترکرد
@user17753628017817 فروردین 1405تعليقًا علىمماشات نکنید.نباید یک دانشگاه سالم در خاورمیانه باقی بمونه.اگر خاورمیانه رو شخم میزدیم جرات نمیکردن حمله کنن.الان هم میگم در یه حمله پیش دستانه تمام نیروگاه های خاورمیانه رو بزنید
@user170910155372577031617 فروردین 1405تعليقًا علىدیگه وقتشه زیباکلام از تمام ملت عذر خواهی کنهو باید روزی یک میلیون بار این جمله رو تکرار کنه (اسرائیل به غیر نظامی ها هم عمدا حمله میکند)