@user17091003960347720306 آوریل 2026در پاسخ بهاز وقتی که رییس دانشگاه تهران اون نامه رو نوشته، دشمن حمله به دانشگاه ها رو بیشتر کرده.
@IranParastt6 آوریل 2026در پاسخ بهدریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیهاپیشنهادهادریافت خسارات وارده به زیرساختها و اماکن تاریخی و علمی از کشتیها
با توجه به ناکارآمدی دادگاه های بین المللی و کارشکنی دشمنان در روند قضاوت عادلانه در پرونده ها، خسارات وارده به کشور به صورت عوارض مازاد، از کشتی های عبوری از تنگه هرمز به صورت ریالی دریافت شود.
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@user1768211511586 آوریل 2026فارس جدا به فکر اوباش اجاره ای که میان اینجا مزه می پرونن باش
@user17091017060707563636 آوریل 2026در پاسخ بهشریفی زارچی، نظری نداری؟ بیشرفی زارچی ها را می توان بوضوح دید. به امید پیروزی آشکار و قریب.
@Lastjournalist6 آوریل 2026در پاسخ بهکمک ترامپ به طرفدارهاش در شریف رسید امیدوارم به مقدار کافی خوشحال شده باشن...😒
@Powerfulsociety6 آوریل 2026در پاسخ بهچرا ما مردم عادی به عنوان شهروند مقصر تهدید زیرساخت ها و حمله به منازل مسکونی هستیم؟ اگر پدر من دیوانه شود و از خانه ما به همسایه ها فحش دهد، سنگ پرانی کند و من جلو اورا نگیرم در آتش گرفتن خانه مان بی تقصیرم؟ میدونم اکثرا منتظر فرمان شاهزاده شونن اما اگه زیرساخت ها را بزنن همه ضرر میکنیما!
@al_aghsa6 آوریل 2026تو هر مکانی بیشتر برای ترامپ دم تکون دادن بیشتر براشون کم رسیده، اینجا مکانی بود که خود فروخته ها سس خرسی میطلبیدن
@pejmaaan6 آوریل 2026در پاسخ بهحالا هی برید تو دانشگاه شعار روشنفکرانه بدید !! حالا هی برید دستمال به دستی غربی ها رو بکنید. همون سپاه پاسدارانی که الان داره تو دهن دشمن میزنه سالها توسط همین دانشجوهای غربزده و استادانشون فحش میخورد. حالا دیدین کی دلش برای ایران میسوزه ؟؟ #بزن_که_خوب_میزنی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
@Bazarkasbokar6 آوریل 2026در پاسخ بهتجهیز جبهه رسانه توسط دولت در این شرایط الزامی است
.مطالبهتجهیز رسانههای شهرستانی
دولت در این شرایط برای مقابله با هجمههای رسانهای دشمن هر چه سریعتر جبهه رسانه رو در بخش رسانههای شهرستانی بعنوان بازوان صدا و سیما تجهیز مالی و مجهز به ابزار اطلاع رسانی کند. تا جبهه مقاومت و نیروهای مسلح با خیال راحت بتوانند در مقابل حملات نظامی ایستادگی و با قدرت تمام پاسخ استکبار جهانی را بدهند و نگران جبهه داخلی نباشند. بنابراین هر لحظه کوتاهی در این خصوص یعنی امتیاز بیشتر به جنایتکاران و دشمنان خبیث ایران اسلامی پاینده باد ایران
کشور، دولت م مجلس، وزارت فرهنگ و رشاد اسلامی، استانداران کل کشور، مطبوعات، همه رسانه ها
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mehdi11116 آوریل 2026در پاسخ بهبا تشکر از زحمات تمام نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران و تلاشهای شبانه روزی ، دیگر زمان شروع نبرد آخر است ، باید فشارها بیشتر بیشتر کرده تا وحشت حتی قدرت تمرکز و فکر و تصمیم گیری را از دشمنان دیوانه متخاصم گرفته شود . دیگر تهدیدات خود را حتی نتواند بیان کند و تمام کند باید شدت وحشت را بیشترکرد
@user1775362801786 آوریل 2026در پاسخ بهمماشات نکنید.نباید یک دانشگاه سالم در خاورمیانه باقی بمونه.اگر خاورمیانه رو شخم میزدیم جرات نمیکردن حمله کنن.الان هم میگم در یه حمله پیش دستانه تمام نیروگاه های خاورمیانه رو بزنید
@user17091015537257703166 آوریل 2026در پاسخ بهدیگه وقتشه زیباکلام از تمام ملت عذر خواهی کنهو باید روزی یک میلیون بار این جمله رو تکرار کنه (اسرائیل به غیر نظامی ها هم عمدا حمله میکند)