شنیده‌شدن صدای چند انفجار در تهران

از دقایقی پیش صدای انفجار در اثر حمله جنگنده‌های دشمن در چند نقطه از تهران از جمله غرب تهران و همچنین فعالیت پدافند شنیده شد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، از دقایقی پیش صدای انفجار در اثر حمله جنگده های دشمن در چند نقطه از تهران از جمله غرب تهران و همچنین فعالیت پدافند شنیده شد.اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.
01:13 - 28 مارس 2026
سیاست
نظامی و امنیتی

2 بازنشر13 واکنش
38٫8k بازدید



26 پاسخ

@Pir_Pesar28 مارس 2026
در پاسخ به
از دیشب شدت حملات به تهران بیشتر شده

@user17737743768828 مارس 2026
در پاسخ به
اطرف نوبنیاد حداقل ۵ تا ۶ انفجار بود

تصویر نمایه‌ی ‌فاطمه د‌
@Fd605328 مارس 2026
در پاسخ به

این خبر حذف شده است.


@user17682916764528 مارس 2026
در پاسخ به
ساعتی پیش برای بار سوم به محوطه نیروگاه بوشهر حمله شد..روسیه دوباره هشدار داده که اگه اسیبی به تاسیسات و کارکنانش وارد بشه بی تفاوت نخواهد ماند.

تصویر نمایه‌ی ‌Dr Rd‌
@Dr_Rd28 مارس 2026
در پاسخ به
عجیبه که مبدا پروازی اینها هنوز قابل استفاده هستناو هاشون رو بزنید باید هزینه جنگ براشون بالا بره

@user17738274577228 مارس 2026
در پاسخ به
ماشاالله. به قدرت نظامی ایران 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🌹🌹🌹

@fibonachi228 مارس 2026
در پاسخ به
حملات هوایی بیشتر شده احتمال میدم محاسبه دشمن نسبت به توان دفاعی و آفندی تغییر کرده و یا به اطلاعات جدیدی دست پیدا کرده در هر صورت برای تغییر محاسبه دشمن باید تاکتیک آفند و سلاح های جدید وارد میدان بشه.

تصویر نمایه‌ی ‌9**3825‌
@Hailk28 مارس 2026
در پاسخ به
اسم پدافند نیارین توروخدا .... فقط صداس لامصب 🤣کار نکنه مردم کمتر میترسند !

@user170910046838842448228 مارس 2026
در پاسخ به
چه عجب یک خبر در مورد حمله به شهرهای ایران هم زدید. ناپرهیزی رسانه ای کردید.

@user17746487426428 مارس 2026
در پاسخ به
تو تهرانپارس هم خیلی صدا و لرزش زیادی احساس شد نمیدونم کجا رو دقیق زدند ولی بازهم شرق خیلی شدت زیادی رو احساس کرد.

@user17745300872728 مارس 2026
در پاسخ به
پدافند ها بدرد زدن پرنده میخوره ، وقتی میزنن و میرن تازه شروع میکنه به شلیک ( هرموقع پدافند میزنه من مطمن میشم رفتن)

تصویر نمایه‌ی ‌حاج خانوم کاظمی‌
@Tabasssom28 مارس 2026
تقریبا اولین خبری هست که توی ۲۴ساعت گذشته از داخل ایران دیدم!البته هموطنامون لطف میکنن و توی کامنت ها خودشون خبر میدن...شما رو نمی‌دونم ولی برلی من بی خبری خیلی سخته😐

@Ali_Sotoude28 مارس 2026
در پاسخ به
هیچ راهی نیست که جنگنده های این آدمکشها نتونن اینقدر آزادانه درحریم هوایی کشور پرواز کنن هر هدفیو دستور داشتن بزنن؟! تو جنگ 12روزه هم ما دقیقا همین نقطه ضعف بزرگو داشتیم 6ماه فرصت داشتیم و میدونستیم دوباره میان چه اقدامی شد ما 2 متحد ابرقدرت داریم خیر سرمون آیا حریم هوایی اونهام همینقدر بی صاحابه؟!

@user17723020532028 مارس 2026
در پاسخ به
بعد از این همه تعدد دفعات پرواز جنگنده ها و اومدن و زدن و رفتنشون هنوز متوجه مبدا و مقصد نشست و برخاست اونا نشدین که یه چهارتا موشک به اونجاها بزنید؟

@Berno28 مارس 2026
در پاسخ به
خداوند خودش این وطن و شهر رو حفظ کنه

تصویر نمایه‌ی ‌سارا باقرزاده‌
@Sarabagher28 مارس 2026
در پاسخ به
تکذیب میشه‌، دشمن با قرار دادن اسپیکر هایی که صدای انفجار پخش میکنند سعی در تضعیف روحیه ما دارد.

@user170910046855088802328 مارس 2026
در پاسخ به
متاسفانه صدای جنگندها خیلی زیاده الان ساعت ۱و۴۰ دقیقه هست واقعا صداها خیلی زیاد از سمت خیابان نیروی هوایی واقعا صدای جنگندها زیاده امیدواریم ایران عزیزمون پیروز بشه ولی واقعا خیلی تنهاییم

تصویر نمایه‌ی ‌اسیر‌
@user17685932012428 مارس 2026
در پاسخ به
اصفهان بد جوری میزنه خدایه به امید تو🥲🤲