از دیشب شدت حملات به تهران بیشتر شده
@user17682916764528 مارس 2026در پاسخ بهساعتی پیش برای بار سوم به محوطه نیروگاه بوشهر حمله شد..روسیه دوباره هشدار داده که اگه اسیبی به تاسیسات و کارکنانش وارد بشه بی تفاوت نخواهد ماند.
@fibonachi228 مارس 2026در پاسخ بهحملات هوایی بیشتر شده احتمال میدم محاسبه دشمن نسبت به توان دفاعی و آفندی تغییر کرده و یا به اطلاعات جدیدی دست پیدا کرده در هر صورت برای تغییر محاسبه دشمن باید تاکتیک آفند و سلاح های جدید وارد میدان بشه.
@user170910046838842448228 مارس 2026در پاسخ بهچه عجب یک خبر در مورد حمله به شهرهای ایران هم زدید. ناپرهیزی رسانه ای کردید.
@user17746487426428 مارس 2026در پاسخ بهتو تهرانپارس هم خیلی صدا و لرزش زیادی احساس شد نمیدونم کجا رو دقیق زدند ولی بازهم شرق خیلی شدت زیادی رو احساس کرد.
@user17745300872728 مارس 2026در پاسخ بهپدافند ها بدرد زدن پرنده میخوره ، وقتی میزنن و میرن تازه شروع میکنه به شلیک ( هرموقع پدافند میزنه من مطمن میشم رفتن)
@Tabasssom28 مارس 2026تقریبا اولین خبری هست که توی ۲۴ساعت گذشته از داخل ایران دیدم!البته هموطنامون لطف میکنن و توی کامنت ها خودشون خبر میدن...شما رو نمیدونم ولی برلی من بی خبری خیلی سخته😐
@Ali_Sotoude28 مارس 2026در پاسخ بههیچ راهی نیست که جنگنده های این آدمکشها نتونن اینقدر آزادانه درحریم هوایی کشور پرواز کنن هر هدفیو دستور داشتن بزنن؟! تو جنگ 12روزه هم ما دقیقا همین نقطه ضعف بزرگو داشتیم 6ماه فرصت داشتیم و میدونستیم دوباره میان چه اقدامی شد ما 2 متحد ابرقدرت داریم خیر سرمون آیا حریم هوایی اونهام همینقدر بی صاحابه؟!
@user17723020532028 مارس 2026در پاسخ بهبعد از این همه تعدد دفعات پرواز جنگنده ها و اومدن و زدن و رفتنشون هنوز متوجه مبدا و مقصد نشست و برخاست اونا نشدین که یه چهارتا موشک به اونجاها بزنید؟
@Sarabagher28 مارس 2026در پاسخ بهتکذیب میشه، دشمن با قرار دادن اسپیکر هایی که صدای انفجار پخش میکنند سعی در تضعیف روحیه ما دارد.
@user170910046855088802328 مارس 2026در پاسخ بهمتاسفانه صدای جنگندها خیلی زیاده الان ساعت ۱و۴۰ دقیقه هست واقعا صداها خیلی زیاد از سمت خیابان نیروی هوایی واقعا صدای جنگندها زیاده امیدواریم ایران عزیزمون پیروز بشه ولی واقعا خیلی تنهاییم