اووووفففف...پایگاه خای خالی؟چرا دوست داری دوگانگی ایجاد کنی و نفاق و دورویی داری؟خالی باشه یا پر چه فرقی میکنه؟مهم اینه که ما میخوایم این شاخه را قطع کنیم مهم نیست نیرو و موشک و هواپیماشو بزنیم ما داریم منابع و نیروهاشو میزنیم که بزرترین آسیب براشون...اونا ببینن پای منافعشون در خطره میفتن به التماس