سلام، پرسش این نیست که شما ارز را آخر سر برمیگردانید، یا خیر؛ چون از اول هم کسی شما را به ارز خواری متهم نکردهاست. پرسش این است، که آیا با فشار ... ابتدا قیمت ارز بالا میرود، و بعد آن را برمیگردانید؟ یا اینکه همان موقع که ارز دستتان رسید، آن را به بانک مرکزی تحویل میدهید، تا بتواند با آن …نمایش بیشتر