گزارش جالبی نیس چون خلاصه بودنش باعث نشان دادن بی عدالتی و ضربه به اصل ماجرا شده
@user1707840706672 ساعت پیشدر پاسخ بهگزارش جالبی نیس چون خلاصه بودنش باعث نشان دادن بی عدالتی و ضربه به اصل ماجرا شده
@Habibi_11 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر واقعاً بی گناه بودن و ۲۷ سال حبس! مشروعیت دستگاه قضا را بشدت مخدوش می کند. یا غیاث المستغیثین
@YA_ABASALEH_3131 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر این گزارش صادق باشد بی عدالتی محض هست. بی گناهی و ۲۷ سال زندان برای دونفر و پرداخت ۱۴ ملیارد دیه؟
@RangeSapzeparcham1 ساعت پیشدر پاسخ بهآیا این یک داستان بود در مورد اینکه اگر کسی در حال مرگ بود به او کمک نکنیم؟
@user172909018451 ساعت پیشدر پاسخ بهبنده های خدا بیست و هفت سال زندان و بی خبری از اوضاع خانواده . چقدر سخته شنیدن چنین سرنوشتی اون هم دو برادر . پس محسن چاوشیها کجا بودن؟ پس عدالت کجا بوده ؟ خدا از باعث و بانی این ظلم نگذره.
@user1708522505711 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر همین مورد در آمریکا اتفاق افتاده بود اینطور انعکاس می دادید؟۲۷سال عمر با تمام خسارتهاش که دیگه بر نمی گرده چه کسی پاسخگوست؟
@user1775206485251 ساعت پیشدر پاسخ بهطرف ۲۷ سال اونجا بوده تو این مدت کاری براش نکردین حالا تو بوق و کرنا کردین که آزاد شدن،ستاد دیه،یا کمک به زندانیان مثل این بنده خدا تا حالا کجا بوده و چرا کاری براش نکردن،فاجعه است که دو نفر گناه کار یا بیگناه تو زندان باشند تازه آخر سر هم خیرین بداد برسند نه دولتی نه قوه قضاییه
@ROBOMARKET_ir1 ساعت پیشدر پاسخ بهاین بیشتر شبیه داستان تخریبی سیستم قضایی بود.دو نفر 27 سال رفتن زندان جرمشون اثبات نشده اخرشم دیه دادن اومدن بیرون !!!!الله اکبر خدا تو این دنیا چه چیزا بهمون نشون داد