@Inghilabi2 ساعت پیشغرب ********دمت گرم روسیه که میزاری تو کاسهشون.روسیه جای ما بود تا الان چند تا قاره پیمای اتمی تو پایتخت هاشون گذاشته بود.
@AmirSadeq2 ساعت پیشدر پاسخ بهاگر غیر از این بود عجیب بود.از ابتدا فریبکاری کردند با ما.باید در وقت مناسب به امید خدا تقاص پس بدن
@user17091006210467881632 ساعت پیشدر پاسخ به ودر پاسخ بهاین یک مدل مدرن از یک پروژه ملیه که نیاز به حمایت همه جانبه داره. واقعا وقتی حرف از اقتصاد مقاومتیه این پروژه با اسم منحصر به فردی که انتخاب شده میتونه کمک حال باشه. قشنگ میشه با رگولاتوری صحیح طلا رو به ریال نحیف گره زد و پشتوانه سازی کرد. تغییر پاردایم هم برای مردم و هم مسئولان نیاز مبرمه
@user17091006210467881632 ساعت پیشدر پاسخ به ودر پاسخ بهمعماری تحسینبرانگیزیه. بدون فشار بر پایه پولی جهش فکری خوبیه.برخلاف بسیاری از طرحها، فروشندگان سنتی طلا را در قلب فرآیند قرار میده، نه حذف.اما موانع جدی: مافیای پلتفرمهای آنلاین طلا و مافیای پنهان در بانک مرکزیه.طریال باید به مطالبه عمومی تبدیل بشه؛ فقط فشار افکار عمومی میتونه کارساز باشه.
@user17091017049141631221 ساعت پیشدر پاسخ بهالمان ،انگلیس و ایتالیا مرد فقط اسپانیا که متاسفانه در دیپلماسی به شجاعت نخست وزیر اسپانیا پرداخته نشد...
@Bohloool1 ساعت پیشدر پاسخ بهاین که ایتالیاست اونوقت یه سری احمق دارن آمریکاواسراییل روجدامیکنن😂گَندِبقیه هم درمیاداین بی شرفها دعواهاشون زرگریهاین قوانین وکاغذنوشته ها فقط برای بستن دستای ماست والاخودشون هروقت بخوان میزنن زیرهمه چیز یاپنهانی یاآشکارازآقایون سیاسی میخایم درجواب ایتالیا، برن باهاشون مذاکره کنن😂😂
@user17516723048638 دقیقه پیشدر پاسخ به وتورم باید برای مسئولان تبیین شود،تورم چه آثاری دارد؟و راه های مقابله با آن چیست؟تمام این موضوعات کامل توضیح داده شده استمطالبهضرورت تبیین ویرانگری تورم برای مسئولان و قرار گرفتن مهار آن در اولویت
علل اصلی تورم شامل افزایش تقاضا، کاهش عرضه و عوامل ساختاری مانند نظام پولی ضعیف و زیرساختهای ضعیف میشود و راهحلهای بالقوه برای کنترل تورم شامل سیاستهای پولی، سیاستهای مالی، افزایش عرضه، کنترل انتظارات تورمی و مقابله با ریشههای تورم میشود. تورم مادر تمام بیماریهای اقتصادی است که در خوشبینانهترین حالت مسئولان دیگر با آن کنار آمدهاند. مثل دو دوست و یار همیشگی در کنار تورم زندگی میکنند و این تورم را به کل جامعه و کشور تسری داده امد و متاسفانه برای مردم نیز عادی انگاری شده است. گویا مسئولان کوچک ترین مشکلی با تورم ندارند! جریان نفوذ، تمام تلاش خود را برای ایجاد تورم به کار برده ، که متاسفانه در این امر ،مسئولان سهوی یا عمدی کوتاهی کردند و باعث کاهش فرزندآوری، گسست ساختار خانواده و تبعات شدید اجتماعی و بزهکاری شده است. چنان عادی شده گویا تورم یک امر ساده پیش پا افتاده و قابل گذشت است. وقتی اقتصاد به درد بی درمان تورم دچار میشود، قبل از اینکه ،عمق پیدا کند و مزمن شود باید آن را چاره کرد. اما آنقدر مسئولان، مشغول دیگر کارهای خود بودند ، از آن غافل شده اند و حال از کسانی که تصمیماتشان باعث تولید این ابر تورم ها شده است ، ما بخواهیم تورم را کنترل کنند!!!! واقعا باید از چه کسی بخواهیم تورم را حل کند؟ راه حل چیست؟ - مسئولانی که در دوران آنها (در دولت و مجلس ) تورم شکل گرفته و افزایشی بوده بازخواست شوند. - شورای نگهبان ، سازمان های نظارتی ، و انتصابی ،مراقبت کنند تا کسانی که در دوران آنها تورم بوده است را در لیست انتخابی خود قرار ندهند. - تمرکز از فرعیات و مسائل سلیقه ای و اختلافات حزبی و سیاست، بر روی حل مساله تورم متمرکز شود. - بانکها به طور کامل جمعآوری شوند و در بانک مرکزی ادغام گردند. - وام فقط برای مردم و نیازمندان واقعی باشد. -دستگاه چاپ پول تعطیل گردد و دیگر پولی چاپ نشود. - پولها، دیجیتال گردد تا جاعلان پولی از دور خارج شوند. - تمام ادارات و کارمندان از بالا به پایین حقوقهایشان به صورت عادلانه و یکسانسازی شده باشد و مدیران نیز اندازه کارمندان خود حقوق بگیرند. - گرفتن پاداش و وام برای مدیران ممنوع گردد. - مدیران قوی و کاربلد و غیر سیاسی و سالم وارد گود شوند و از انتصابات سیاسی و رابطه ای پرهیز شود. - تمام ردیفهای بودجه، سازمان های بیخاصیت حذف گردد و بودجه دولت فقط برای نیروهای امنیتی و ساخت زیرساختهای اقتصادی متمرکز شود. - دلیل اصلی تورم، تخلفات اداری و سازمانی است که قوه قضائیه باید به صورت جدی و مستقل این تخلفات را از ریشه بخشکاند. - اقتصاد اولویت اول قرار گیرد و سیاست در خدمت اقتصاد باشد نه بر عکس آن. - بانک مرکزی در خدمت کشور و مردم باشد نه در خدمت دولت و جبران کسری بودجه دولت و تراز کردن بانک های ناتراز باشد. - پول کاغذی حذف شود تا جریان مالی در رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گیرد. - ساختن زیر ساختهای زود بازده در اولویت قرار گیرند. - تمام کسانی که در ساخت پروزهها تعلل کردند، اموالشان مصادره شود و به دست عدالت سپرده شوند تا دیگر پروژهای که باید ۳ ساله به بهره برداری برسد ،۳۰ سال طول نکشد! - اقتصاد کشور توسط اقتصاددانان دانا و توانا و سالم اداره شود و دست رانتیها از تولید کشور کوتاه گردد. - آرامش طوری به کشور برگردد و روابط با دنیا طوری بهبود یابد که جریان سرمایه از داخل و خارج به زیرساخت ها سرازیر شود. -همانطور که میدانید دشمن بر روی اقتصاد تمرکز کرده و با ایجاد تنش مالی و نظامی ضربات مهلک خود را وارد میکند. باید با تعامل و دوستی و درایت و توان عقلی بالا آن را مهار سازید. - تریبون را از دست مشاوران نابلد، بگیرید که همیشه مشاورهای غلط میدهند. - اگر دیدید حرفی، سخنی، کاری ،عملی و قراردادی تورم زا هست آن را سریعا حذف کنید. - قوانین تورم زا را در مجلس بررسی کنید و آن را اصلاح کنید و قوانین ضد تورمی را جایگزین آن سازید. - ایجاد وزارتخانه مقابله با تورم - سرمایه را وارد بازار سرمایه و بورس کنید ، تا در طلا و دلار ، که موجب رکود تورمی میشود وارد نشود.
شورای سران قوا، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور محترم، دولت ،مجلس ، قوه قضائیه، سازمان های اطلاعاتی و نظارتی و انتصابی، شورای نگهبان و سازمان کار و امور اجتماعی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت و معدن و وزارت خارجه، وزارت رفاه و دیگر وزارت خانه ها، سلیت های خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها، صدا و سیما و رادیو و دیگر نهادهای تبلیغاتی، آحاد مردم،جان فدا و در میدان
0100گزارش از مطالبه
@user17695398072237 دقیقه پیشدر پاسخ بهدرصورت تجاوز مجدد ، جنگ بعدی فرا منطقه ای خواهد بود حرا٫م زادگان بی شرف
@user1754036182923 دقیقه پیشدر پاسخ بهسگ زرد برادر شغال بزودی دوران استعمار ملتها به پایان خواهد رسید و غرب تیکه پاره خواهد شد
@user17082410763019 دقیقه پیشدر پاسخ بهسلام بر ملت اهل فکرمذاکره کنندگان محترم توجه داشته باشند :هرکس در این مذاکرات یک قدم از شروط رهبری عقب نشینی کند در انتخابات آینده ریزش جدی رای خواهد داشت و این یعنی مرگ سیاسی.ما اشخاص را با ملاک انطباق با دستورات رهبری می سنجیم.ما با مرام اشخاص کار داریمنهبا نام اشخاصانشا... که از این آزمایش…نمایش بیشتر