@Vatanparast_sabour2 روز پیشبه قول رهبر شهید،مقاومت تنها راه نجاتهخاکبر سر اسد که مقاومت نکردحالا ببینید عاقبت سوریه به کجا میکشه سر مقاومت نکردنما با این یاجوج و ماجوج راهی جز مقاومت نداریمخدا وکیلی هم همه مقاومت کردن حتی اونی که فقط با تاب آوری پیش رفت
@user1744203466252 روز پیشنقطه زنی رهبری برای حفظ نظام را در لینک زیر مطالعه فرمایید.https://farsnews.ir/user174420346625/1782049661447726867نقطه زنی مقام معظم رهبری حفظهالله در مورد تفاهم نامه برای حفظ نظام
برداشت گروهی از مسئولین و مردم و از جمله حقیر این بود که مفاد تفاهمنامه قبل از ابلاغ رسمی مورد تایید رهبری حفظهالله قرار گرفته است.پس از ابلاغ پیام سراسر نور رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا پرده از گمانهزنیها و پیش فرض های نادرست برداشته شد و بطور قطع سه پیش فرض غلط برای همیشه رد و تأیی…نمایش بیشترنمایش گزارش
@yawashyavash2 روز پیشدر پاسخ بهدرعجبم چرا فکر میکنید آمریکا جنگ طلب نیست.آمریکا کلهم اجمعین ویا حداقلش بیشترشان جنگ طلبند.والا آمریکایی نبود .آمریکا یعنی جنگ،یعنی فساد،یعنی شیطان.
@user17091005471918955522 روز پیشدر پاسخ بهوقتی که بیشتر از ۹۰ درصد اعضای شعام که خیلیهاشون هم نظامی و امنیتی هستند موافق توافق هستند پس حتما به نفع کشوره
@Saeed32 روز پیشترامپ قمار باز با سرنوشت آمریکایی ها قمار می کند ، الان قرن ۱۹ و ۲۰ نیست که انزوای سرزمینی در جنگ کمکی به آمریکا کند ، اگرمسئله سر بودن یا نبودن باشد ، موشک ها هایپر سونیک میتوانند که این مسافت را خیلی کوتاه کنند ... با کشوری مثل ایران که چنین دانش های سطح بالا را دارد نمی توان شوخی کرد ...
@user1778785767472 روز پیشدر پاسخ بهزیر بنای امریکا و رژیم پلید صهیونی با نسل کشی و جنایت شکل گرفته و سرپا مانده.
@Naser_011011102 روز پیشدر پاسخ بهآمریکا ابزار دست یهودی ها هست ابزار زبان نداردنظرات و گفته های آمریکایی ها ارزشی نداره
@Habibzarepoor2 روز پیشدر پاسخ به«وقتی ذهنها کنترل شوند، خاک کشور را هم میدهند!»
تحلیل تکاندهنده از چگونگی کشاندن تیم مذاکره به سوئیس، علیرغم مخالفت رهبری و در اثر «جراحی روانی» توسط هوش مصنوعی.در دنیای امروز، مفهوم «امنیت» و «محرمانگی» دچار یک تغییر پارادایم بنیادین شده است. سالهاست که ما تصور میکنیم میز مذاکره، جایی است که در اتاقهای عایق صدا و با پروتکلهای سختگیرانه مد…نمایش بیشترنمایش گزارش
@user177561006932 روز پیشدر پاسخ بهجنگ بین ایران و آمریکا موجودیتیست. هر توافقی فقط خرید زمان برای نقشه ای جدید و یه غافلگیری دیگس
@Abbasam2 روز پیشدر پاسخ به۹۹ درصد هم بخوان تفاوتی ایجاد نمیکنه در آخر لابی اسرائیل تصمیم گیری میکنه
@mousakazemzadeh2 روز پیشدر پاسخ بهتأکید مجتمع مس سونگون بر هوشمندسازی و بهرهگیری از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان
مدیر مجتمع مس سونگون ورزقان با تأکید بر نقش کلیدی پژوهش و فناوری در توسعه پایدار صنعت معدن، خواستار گسترش همکاریهای مشترک این مجتمع با پارک علم و فناوری آذربایجانشرقی و بهرهگیری حداکثری از ظرفیت شرکتهای دانشبنیان و فناور شد.نمایش گزارش
@user1774641354552 روز پیشدر پاسخ بهمطالبهدرخواست عدم پرداخت یا استرداد حقوق نمایندگان مجلس در ایام تعطیلی
سردبیر محترم خبرگزاری فارس؛ با سلام و احترام، همانطور که مستحضر هستید، فلسفه وجودی مجلس شورای اسلامی، قانونگذاری، نظارت مستمر بر امور کشور و رسیدگی به مطالبات مردم است. نمایندگان محترم مجلس به عنوان وکلای ملت، وظیفه دارند در تمام طول دوران خدمت، بهطور فعال در صحن علنی، کمیسیونها و حوزههای انتخابیه به ایفای نقش بپردازند. متأسفانه شاهد تعطیلی بیسابقه و بیش از ۱۰۰ روزه مجلس شورای اسلامی و عدم فعالیت رسمی و جلسات علنی در این مدت بودهایم. در شرایطی که عموم جامعه، کارگران، کارمندان و حقوقبگیران تنها در قبال روزهای کارکرد و فعالیت خود حقوق دریافت میکنند و برای کوچکترین غیبت یا مرخصی با کسر حقوق مواجه میشوند، دریافت حقوق کامل برای ایامی که مجلس عملاً هیچگونه فعالیتی نداشته است، با اصول عدالت و بیتالمال همخوانی ندارد. لذا ما امضاکنندگان این پویش، از مسئولان مربوطه، هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و دیوان محاسبات کشور تقاضا داریم: اولاً: حقوق، مزایا و حقالجلسات نمایندگان محترم برای این مدت زمان تعطیلی طولانیمدت محاسبه و پرداخت نگردد. ثانیاً: در صورت واریز پیشین این مبالغ، سازوکاری قانونی برای کسر، استرداد و بازگشت کامل این وجوه به حساب خزانه کل کشور پیشبینی و اجرا شود. از خبرگزاری محترم فارس تقاضا داریم این مطالبه به حق مردمی را تا حصول نتیجه از مراجع ذیربط پیگیری فرماید.
مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان
0100گزارش از مطالبه
@user1757218874312 روز پیشدر پاسخ بهجای بسیار تاسف است که در جمهوری اسلامی که همه به برکت نظام اسلامی و خون شهدا به مقام و منصبی رسیدند و دم از ولایت فقیه می زنند یه اکثریتی از متصدیان نظرشان خلاف نظر رهبری است و ماههاست تلاش می کنند نظر خود را تحمیل کنند!!!
@YaRab_saedna_b_jeysholghazab_3132 روز پیش99٪
99% شون غلط کردن#پدوفیلکا#مرگ_بر_آمریکا #مذاکره
@Torabsafa2 روز پیشجنگ ایران در مقابل هزینه هایش ارزش آن را نداشته!!! ملت آمریکا حرام لقمهتر از دولت مردهاشون هستن.اگر یه میلیون ایرانی کشته میشد و نفت ایران به آمریکا میرسید از نظر این ********ها ارزشش را داشت.ببینید با چه حیوانهایی طرفیم!!!