بی عدالتی چرا و چگونه؟

✍️«اینترنت پرو» اگر یک راهکار فنی است، چرا پولی است؟ اگر یک تخلف است، چرا با مسببان آن برخورد نمی‌شود؟😡🥸😎💪تناقض بزرگ زمانی آشکار می‌شود که یک «حق عمومی» که به دلیل شرایط جنگی محدود شده، از طریق فلان فیلترشکن‌فروش یا حتی برخی شرکت‌های رسمی به فروش می‌رسد.اینجا مردم بیشتر نگران فضای امنیتی می‌شوند و آن بیگانه هم در رسانه تروریستی‌اش صحبت از «کالایی‌سازی امنیت» و «تجارت با محدودیت» می‌کند. اینکه شما دسترسی عمومی را محدود کنید و سپس همان دسترسی را تحت‌عناوینی چون «اینترنت پرو» یا «خط سفید» به قیمت‌های غیرمتعارف بفروشید، نه‌تنها با عدالت اجتماعی فرسنگ‌ها فاصله دارد، بلکه ضربه‌ای خطرناک به مهم‌ترین اهرم بازدارندگی است که دشمن را تا این لحظه از رسیدن به اهدافش باز داشته است.💥استمرار این وضعیت و سکوت نهادهای ذی‌ربط، تنها به بازتولید نارضایتی و ایجاد حس تبعیض در لایه‌های مختلف جامعه منجر خواهد شد، آن هم در شرایطی که کشور بیش از هر زمان دیگری به همدلی نیاز دارد.💯تبدیل‌کردن یک ضرورت امنیتی به یک منبع درآمد برای برخی، چه ذهنیتی برای مردمی ایجاد می‌کند که بیش از هفتاد شب در خیابان‌ها ایستاده‌اند تا دشمن خیال خامی به سرش نزند؟#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_آزاد #مشکلات_مردم #خبر #جنگ
16:54 - 23 اردیبهشت 1405
ارتباطات و فناوری اطلاعات
روایت‌های مردمی
روایت روز




5 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مشکلات مردم‌
@MOSHKLEMA23 اردیبهشت 1405
در چنین شرایطی به نظر می‌رسد بهترین اقدامی که دولت می‌تواند در جهت اقناع افکار عمومی و رضایتمندی جامعه انجام دهد این است که با صداقت و شفافیت با مردم سخن بگوید و پاسخگو باشد. طبیعتا اگر مردم بدانند که دولت با چه مشکلاتی در جهت مرتفع ساختن مطالبات آنها روبه‌رو است با دولت همراهی خواهند کرد و شرایط را…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مشکلات مردم‌
@MOSHKLEMA23 اردیبهشت 1405
با پرچم انقلابیگری، صد‌ها سخنران و مداح مجاهد فی سبیل الله در تجمعات شبانه را با لفظ "سفارشی" زیر سوال می‌برد و ایشان را "سخنرانان و مداحانِ خرید خدمتی" می‌خواند که برای "ماله‌کشی" از عملکرد دستگاه دیپلماسی مشغولند و حتی تریبون‌های آنها را نیز "فرمایشی" می‌خواند! اتهام ناجوانمردانه‌ای که سالیان متما…نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌مشکلات مردم‌
@MOSHKLEMA24 اردیبهشت 1405
چگونه است که این جاسوس ها به سرعت شناسایی و به کیفر اعمال پلید خود که مخل امنیت کشورند، رسیدگی ومجازات می شوند ولی کلاهبرداران اینترنتی که با فریب و نیرنگ مال مردم را با گول زدن بالا می کشند هیچ وقت تحت تعقیب قرار نمی گیرند؟ آیا فریب ونیرنگ وگول زدن افراد ساده لوح از لحاظ قانونی جرم محسوب نمی شود.

تصویر نمایه‌ی ‌مشکلات مردم‌
@MOSHKLEMA24 اردیبهشت 1405
واقعا جالبه که مسئولان جوری رفتار می کنن که انگار ما این نت پرو و سیم کارت های سفید رو درست کردیم و الان این ها با پیگیری حق قانونی مردم لطف می کنندبه مردم.