اگر نيروهاي حافظ نظم و امنيت كشور در آشوبها و اغتشاشها دنبال ردپاي مزدوران و عوامل خودفروخته هستند تا به محاكم قضايي سپرده شوند، چرا كسي رد وابستگي و نفوذ مديران و مسوولاني كه علل و علتهاي نارضايتي و اعتراض مردم را فراهم ميكنند نيستند؟ خيلي به استدلال و برهان نياز نيست تا ثابت شود آشوبها بهبهانههايي ايجاد ميشود كه عامل اصلي آنها مديران و مسوولان مملكتاند. @MOSHKLEMA