به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولید
@MARajai12 خرداد 1405در پاسخ بهبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولیدبه دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینههای تولید
@Mehdihassani12 خرداد 1405در پاسخ بهتفاوت قیمت برنج بین شالیکار تا فروشگاه ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزارتومان است !!
@user17084163755212 خرداد 1405در پاسخ بهضمن اخترام و تشکر از خبرگزاری فارس یک مورد از رساته های آمریکایی و اروپایی که قابل توجه است در لفافه حرف نمی زنند صریح و رک اسم شرکتها را می آورندمتاسفانه تو ایران در این موارد اسم شرکت و افراد آورده نمی شود حالا اگر تو آمریکا این خبر کار می شد حتما تو تیتر خبر اسم شرکت و فرد آورده می شد
@Agrimah12 خرداد 1405در پاسخ بهاگر فقط یکبار با محتکر درست بر خورد بشه علی الخصوص در شرایط جنگی که حکم فرد محتکر هم مشخصه بقیه ی محتکران نامحترم ماست هاشون رو کیسه میکردن
@Hamed0Nasiri112 خرداد 1405در پاسخ بهدر ثبات احتکار معنا ندارد.بی ثباتی و تورم طرفدار و بانی دارد!!
@ommateemam12 خرداد 1405مافیای واسطه ها (دلالیسم) تروریست های اقتصادی هستند با ابزار سوداگری ....
@user17090157214013 خرداد 1405در پاسخ بهاگر واقعا مرتکب جرم شدن خب اسم بیارید احتکار کننده فرقی با دشمن نداره.جاسوس اعدام میشه و محتکر هم اعدام بشه