تا وقتی حلقه مشاوران اقتصادی دولت آنست که من میدانم ما کجا و صلاح کار کجا
@user17090999836037962195 خرداد 1405در پاسخ بهتا وقتی حلقه مشاوران اقتصادی دولت آنست که من میدانم ما کجا و صلاح کار کجا
@user1779357165215 خرداد 1405در پاسخ بهنه که تا الان قیمت ها ثابت بوده هیچکدومشون بدرد نمیخورن همشون عین همن فقط میتونن وعده بدن از نماینده ها کاندید های رئیس جمهور
@user17091004330351654735 خرداد 1405در پاسخ بهپزشکیان هنگام حرف زدن بیشتر از زبونش استفاده میکنه مغزش تعطیل میشه البته در بقیه لحظات هم همینه
@Hando15 خرداد 1405در حد ریس جمهور نبودی و نیستییادت میاد زمان انتخابات فریاد میزدیمردم گوشت چند دلار چندمرغ چندبرنج چند؟!؟!؟!من میپرسم با فریادانفعال چندسومدیریت چنداهمال چند …نمایش بیشتر
@vasatbaz5 خرداد 1405در پاسخ بهسیاست نه فقط به اقتصاد که بر کل پیکره زیست ایرانی تجاوز کرده. همه چیز به تسخیر سیاست درآمده و نگاه سیاسی و سیاست زده، امکان واقع گرایی رو از بین برده.
@Mahan_ahmadi5 خرداد 1405اجرای نسخه های صندوق بین المللی پول عامل گرانیست-آزادسازی(جهانیودلاری)سازی قیمتهای کالاوانرژی مثه طرح کالابرگ-شناورسازی قیمت دلار-عدم انجام پیمانسپاری-جهانی ودلاری فروشی انفال به داخل-سرکوب حقوقها-خصوصی سازی بانکها...درنتیجه این سیاستها هزینههادلاری و درآمدها ریالی مانده(ریال بی ارزش شده)
@rroohollah5 خرداد 1405در پاسخ بهعامل تورم وگرانی عذاب خداست وقتی داناترین ها کنار گذاشته شوند و جاهلان مسئول https://farsnews.ir/rroohollah/1778334726611190953درخواست اجرای سبد کالای معیشتی بر اساس نیاز واقعی خانوارها
مطالبهدرخواست اجرای سبد کالای معیشتی بر اساس نیاز واقعی خانوارها
با توجه به تورم و بی ارزش شدن پول درخواست داریم سبدکالا و یارانه را به صورت کالا بدهید. مثلا ماهانه نفری: ۵ کیلوگرم برنج یه شونه تخم مرغ یک روغن ۱.۵ کیلو گوشت ۲ کیلو قند و شکر لبنیات ۳ کیلو شیر و ۳ کیلو ماست و ۲ کیلو پنیر و .... حبوبات ۱ کیلو نخود، ۱ کیلو لوبیا و .... البته موارد کالا با توجه به نیاز بدن به کالری توسط کارشناسان مشخص شود. یا حداقل بر پول را بر اساس این کالاها محاسبه کنید و مجلس و قوه قضاییه پیگیری و نظارت کنند.
مسئولین دولتی، مجلس و قوه قضائیه
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1779705839815 خرداد 1405در پاسخ بهمثل روز روشنه ، مسئول جماعت تو این مملکت بشینه تو خونه اقتصاد با ثبات میمونه ، بدبختی از این بدتر؟
@Saberbasir5 خرداد 1405در پاسخ بهشما هم آدرس غلط میدی آقای فارساصلاح ناقص اقتصادی؟منظورت اعمال سیاستهای اقتصادی لیبرالی بازار آزاده؟پدر ملت رو درآوردن این فرزندان مکتب شیکاگو
@ahmad_hajizadeh5 خرداد 1405در پاسخ بهدکتر فرشاد مومنی که یکی از استادان بنام اقتصاد هست سال قبل این اخطار را به دولت داد که آزاد سازی نرخ ارز تبعات فاجعه باری را داره اما متاسفانه کسی گوش نکرد. نتیجه هم همین شد که الان میبینیم. و تا زمانی که وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی دیدگاه اشتباه خودشون را اصلاح نکنند اوضاع اقتصادی سامان نمیگیره.
@Mahashemi5 خرداد 1405مشکل شما نیستی ها مشکل مردمی هستن که شمارو انتخاب کردنو هنوزم از شما حمایت میکنن مشکل ماییم که نماینده نخاله فرستادیم تو مجلس که جلوی بیکفایتی های شما و دولتت رو نگرفت
@user1778267338765 خرداد 1405در پاسخ بهبرید دعا بجون پزشکیان کنید که در این مقطع سخت تاریخی پاکی و درستیش و احترامش به نظر مخالف دل خیلی ها رو نرم کرد با اون سیستم سه ساله پیش میرفتیم ایندمون سیاه بود
@Aramesh055 خرداد 1405هیچکدام! دلیلش ۴۷ سال مدیریت فشل اقتصادی شماست. نتیجه سالها رانت و تبعیض و مدیریت ناصحیح. یک کار فقط یک کار نام ببرید که تو این سالها انجام داده باشید که موجب تورم نشده باشه! شما سويس تحویل بگیرید سالها بعد ونزوئلا تحویل میدی! هرچند که همین الان ونزوئلا خدمتمون سلام میرسونه!!!
@user17091011617188482585 خرداد 1405در پاسخ بههمه بدبختیهای اقتصادی کشور از برجام شروع شد،قرارداد شومی که همه چیز و حتی همه اطلاعات اقتصادی و دور زدن تحریمها را دادیم و هیچ چیز نگرفتیم و فقط یک بادکنک سیاسی برای رای آوری مجدد حسن روحانی بود که به قول رهبر شهید دهه خسارت بار ۹۰ را به وجود آورد و پزشکیان هم نوکر همان گروه مذاکرهکننده است!