محاصره‌شکنی دوباره ایران؛ ۴ میلیون بشکه نفت صادر شد

تانکرترکز از بارگیری ۴.۶ میلیون بشکه نفت در پایانه‌های ایران و عبور موفقیت‌آمیز ۴ میلیون بشکه دیگر از خط محاصره دریایی آمریکا خبر داد.
گروه اقتصادی خبرگزاری فارس؛ به گزارش تانکرترکز، تحرکات جدید در پایانه‌های نفتی ایران از جهش صادراتی علیرغم تنش‌های دریایی حکایت دارد.داده‌های ماهواره‌ای تایید می‌کنند که ایران ۴.۶ میلیون بشکه نفت خام را در پایانه‌های اصلی خود بارگیری کرده است.همزمان، گزارش‌ها حاکی از آن است که ۴ میلیون بشکه دیگر موفق شده‌اند با عبور مخفیانه از «خط محاصره دریایی ایالات متحده»، از منطقه خارج شوند.این عملیات خروج (Exfiltration) نشان‌دهنده ناکامی ناوگان آمریکا در مسدودسازی مسیرهای ترانزیتی ایران است.#نفت#تنگه_هرمز#انرژی
21:32 - 6 اردیبهشت 1405
اقتصاد
نفت و انرژی

6 بازنشر23 واکنش
75٫6k بازدید



21 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌رسول سعیدنژاد‌
@RasoolSaeedNejad7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ایران کشتی‌هاشو با موفقیت از محاصره دشمن عبور میده، بعد اکانت فارسی زبان داخل فارس در بخش کامنت‌ها دردش میاد.اوضاعی داریم...

تصویر نمایه‌ی ‌نجم‌الدین عبداللهی‌
@Zibra7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
من هیچوقت موافق جنگ و حمله نبودم، حتی همیشه گفتم عقلانیت به خرج بدیم و صبر پیشه کنیم تا بهانه دست دشمن ندیم و از ویرانی ایران جلوگیری کنیماما فکر کنم دیگه خفت بسهیک جوری رد شدن از محاصره رو پیروزی جلوه میدید انگار چی شدهبسه دیگه حمله پیش‌دستانه کنید ملت هم پا به پان

تصویر نمایه‌ی ‌اسلامگرا‌
@Inghilabi7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
فعلا یه کشتی پر از نفت رو دزدیدن بردنباید کشتی هاشونو بزنیم راهی نیست

@user1776435019257 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بابا امریکا که جلوی صادرات شما را نگرفته.به دو علت اول این که صادرات ما در بالاتر نرفتن قیمت نفت اثردارد.گاهی نفت کشتی ها را توقیف کندو نفت بدزدد.امریکا نمی گزاردکشتی ها به ایران بیایند.چه تانکرهای خالی نفتی چه بقیه کشتی ها پس لطفا حماسه نسازیداز یک محاصره جنگی.البته اگر دوباره بلاکم کنید

تصویر نمایه‌ی ‌سرباز گمنام حاج‌قاسم☫︎‌
@B01207 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یه موز هم بدید ترامپ

@user1708411317617 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بابا برا چی اینا رو مرتب اعلام میکنید اگر تانکر ترکز اعلام میکنه خب بکنه شما دیگه ادامه نده و پخش نکن اصلا متوجه هستین که جنگه و دشمن در کمینه !

@Seydreza7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بعضی یجور میگن باو یه کشتی، انگار شق القمره! که اولا کی تعداد کشتی داد!؟ صحبت ۴میلیون بشکه نفت تحریمی ایرانه که با قیمت بیش از ۱۱۰دلار در هر بشکه زمانیکه بودجه کشور با نفت ۵۵دلار بسته شده، عبور کرده! ثانیا: نیست قبلا علنی و شفاف تحت تحریم نفتی آمریکا، نفت میفروختیم الان با محاصره جمله میسازند. عجب!

@Chester7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اون خبر تانکرترکز رو ما هم‌ خوندیم.استفاده از کشتی های قدیمی برای بارگیری نفت جهت جلوگیری از ریزش چاه های نفت.ریختن سیبزمینی تو گونی مساوی با فروختن سیبزمینی نیست ها!

تصویر نمایه‌ی ‌فرهاد شعبانی‌
@user1768466017227 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
نتیجه ی این جنگ هرچیزی غیر از رفع تحریم ها ، حق بهره برداری از تنگه ی هرمز ، و رفع محاصره ی اقتصادی باشه یعنی شکست اگه غیز از این باشه یعنی مرگ تدریجی اقتصاد و امید در کشور حالا که گرم هستید و مردم تو خیابون هستن برای این هدفها بجنگید بالاتر از سیاهی رنگی نیست

@HaMim7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اون از خداشه تو کل ایران رو سوار کشتی کن صادر کنی‌ و اسمشو بذاری پیروزی در شکستن محاصره . ولی نمیذاره یه پر کاه وارد کنی .

@Ando407 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
شده دنبال بازی واقعی....

@user1775989333527 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بله از اینجا خارج میشهتو اقیانوس هند توقیف میشه نفتش میره واسه اروپاپولش میره تو جیب امریکا درست مثل اون نفت توقیف شده ای که همین الان در حال رفتن به سمت امریکاستواقعا فکر کردید ترامپ چرا چاه های نفت خارک رو نزد..نفت مجانی وسوسه انگیزه...

@Hn882uc7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آمریکا داره محموله های نفت ایران رو می بره، شاید جزیی از توافق اتش بس باشه که خسارت جنگش رو از آقایون بگیره، اگه راضی نیستین پس دعوا رو شروع کنید ما هواتون رو داریم تکلیفمون با یانکی ها مشخص بشه، دیگه حالمون از این طویله که مث گوسفند توشیم بهم میخوره

@thrireza7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بهتره بگید دارید از طرف امریکا صادر میکنید چون اینا خارج که بشه توقیف میشه

تصویر نمایه‌ی ‌وطن پرست صبور‌
@Vatanparast_sabour7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اصلا اینا مهم نیست۲ تا کار بزرگ و مهم یکیش حمله گسترده موشکی و پهپادی به ناوشکنهای امریکاست،یکیش بستن باب المندباین ۲ تا کارو بکنید اقتصاد جهان فرومیپاشهاستکبار جهانی ۲۰ ساله دستای کثیفشو روی گلوی ملت ایران فشار میده با تحریم، وقت اون شده ما خفه اشون کنیم،حتی اگه ما همه بمیریم باید شکستشون بدیم

@IranDoosti7 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
یادمه یه‌ فصل یوونتوس تو لیگ ایتالیا بدون شکست قهرمان شد فقط دو سه تامساوی داد. ولی بحمدالله ما تو این جنگ حتی اون دو سه تا مساوی هم ندادیم ، همینجوری رگباری داریم پیروز میشیم

تصویر نمایه‌ی ‌آرسنال فی قلوب عارفین‌
@user1775865298317 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
عمویم تانکرترکز

تصویر نمایه‌ی ‌حاج ممد ۲‌
@WILLIAMS_0077 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ترامپ میگفت نفت ایران رو رایگان میگیرم من باور نمیکردم