ایران کشتیهاشو با موفقیت از محاصره دشمن عبور میده، بعد اکانت فارسی زبان داخل فارس در بخش کامنتها دردش میاد.اوضاعی داریم...
@RasoolSaeedNejad7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهایران کشتیهاشو با موفقیت از محاصره دشمن عبور میده، بعد اکانت فارسی زبان داخل فارس در بخش کامنتها دردش میاد.اوضاعی داریم...
@Zibra7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن هیچوقت موافق جنگ و حمله نبودم، حتی همیشه گفتم عقلانیت به خرج بدیم و صبر پیشه کنیم تا بهانه دست دشمن ندیم و از ویرانی ایران جلوگیری کنیماما فکر کنم دیگه خفت بسهیک جوری رد شدن از محاصره رو پیروزی جلوه میدید انگار چی شدهبسه دیگه حمله پیشدستانه کنید ملت هم پا به پان
@Inghilabi7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفعلا یه کشتی پر از نفت رو دزدیدن بردنباید کشتی هاشونو بزنیم راهی نیست
@user1776435019257 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبابا امریکا که جلوی صادرات شما را نگرفته.به دو علت اول این که صادرات ما در بالاتر نرفتن قیمت نفت اثردارد.گاهی نفت کشتی ها را توقیف کندو نفت بدزدد.امریکا نمی گزاردکشتی ها به ایران بیایند.چه تانکرهای خالی نفتی چه بقیه کشتی ها پس لطفا حماسه نسازیداز یک محاصره جنگی.البته اگر دوباره بلاکم کنید
@user1708411317617 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبابا برا چی اینا رو مرتب اعلام میکنید اگر تانکر ترکز اعلام میکنه خب بکنه شما دیگه ادامه نده و پخش نکن اصلا متوجه هستین که جنگه و دشمن در کمینه !
@Seydreza7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبعضی یجور میگن باو یه کشتی، انگار شق القمره! که اولا کی تعداد کشتی داد!؟ صحبت ۴میلیون بشکه نفت تحریمی ایرانه که با قیمت بیش از ۱۱۰دلار در هر بشکه زمانیکه بودجه کشور با نفت ۵۵دلار بسته شده، عبور کرده! ثانیا: نیست قبلا علنی و شفاف تحت تحریم نفتی آمریکا، نفت میفروختیم الان با محاصره جمله میسازند. عجب!
@Chester7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون خبر تانکرترکز رو ما هم خوندیم.استفاده از کشتی های قدیمی برای بارگیری نفت جهت جلوگیری از ریزش چاه های نفت.ریختن سیبزمینی تو گونی مساوی با فروختن سیبزمینی نیست ها!
@user1768466017227 اردیبهشت 1405در پاسخ بهنتیجه ی این جنگ هرچیزی غیر از رفع تحریم ها ، حق بهره برداری از تنگه ی هرمز ، و رفع محاصره ی اقتصادی باشه یعنی شکست اگه غیز از این باشه یعنی مرگ تدریجی اقتصاد و امید در کشور حالا که گرم هستید و مردم تو خیابون هستن برای این هدفها بجنگید بالاتر از سیاهی رنگی نیست
@HaMim7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاون از خداشه تو کل ایران رو سوار کشتی کن صادر کنی و اسمشو بذاری پیروزی در شکستن محاصره . ولی نمیذاره یه پر کاه وارد کنی .
@user1775989333527 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبله از اینجا خارج میشهتو اقیانوس هند توقیف میشه نفتش میره واسه اروپاپولش میره تو جیب امریکا درست مثل اون نفت توقیف شده ای که همین الان در حال رفتن به سمت امریکاستواقعا فکر کردید ترامپ چرا چاه های نفت خارک رو نزد..نفت مجانی وسوسه انگیزه...
@Hn882uc7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکا داره محموله های نفت ایران رو می بره، شاید جزیی از توافق اتش بس باشه که خسارت جنگش رو از آقایون بگیره، اگه راضی نیستین پس دعوا رو شروع کنید ما هواتون رو داریم تکلیفمون با یانکی ها مشخص بشه، دیگه حالمون از این طویله که مث گوسفند توشیم بهم میخوره
@Vatanparast_sabour7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاصلا اینا مهم نیست۲ تا کار بزرگ و مهم یکیش حمله گسترده موشکی و پهپادی به ناوشکنهای امریکاست،یکیش بستن باب المندباین ۲ تا کارو بکنید اقتصاد جهان فرومیپاشهاستکبار جهانی ۲۰ ساله دستای کثیفشو روی گلوی ملت ایران فشار میده با تحریم، وقت اون شده ما خفه اشون کنیم،حتی اگه ما همه بمیریم باید شکستشون بدیم
@IranDoosti7 اردیبهشت 1405در پاسخ بهیادمه یه فصل یوونتوس تو لیگ ایتالیا بدون شکست قهرمان شد فقط دو سه تامساوی داد. ولی بحمدالله ما تو این جنگ حتی اون دو سه تا مساوی هم ندادیم ، همینجوری رگباری داریم پیروز میشیم