هر چی فکر میکنم علت اینکه هندی ها طرف اسرائیل رو همیشه میگیرند نمی فهمم!حدس من این هست که کینه اون دو باری که هند رو فتح کردیم رو به دل گرفتن!
@MasterMind5 فروردین 1405در پاسخ بههر چی فکر میکنم علت اینکه هندی ها طرف اسرائیل رو همیشه میگیرند نمی فهمم!حدس من این هست که کینه اون دو باری که هند رو فتح کردیم رو به دل گرفتن!
@Victor_from_God5 فروردین 1405باید بمونند حالا حالا تو صف تا قدر نعمت دستشون بیاد و اون ریین جمهور خائن و دولتشون رو کله پا کنند خائنین مهمان کش
@Javadmoini5 فروردین 1405در پاسخ بهبا توجه به خیاثت هند در همکاری با دشمن و نیز غرق کردن ناو دنا، اگر حتی به کشتی های آمریکا و انگلیس مجوز داده شد به این گاوپرست های کثیف مجوز ندهید و تانکرهایشان غرق شود.