مدیران هم عیدی و پاداش میگیرند؟ چقدر؟نمایندگان و رئیس جمهور و وزیران دولت چه؟
@MARajai4 بهمن 1404در پاسخ بهمدیران هم عیدی و پاداش میگیرند؟ چقدر؟نمایندگان و رئیس جمهور و وزیران دولت چه؟
@Nshsajsxxksj4 بهمن 1404۲۰ میلیون تومن؟؟ 😍باهاش خانواده ام رو یه سفر تپل میبرم
@Nshsajsxxksj4 بهمن 1404در پاسخ بهاینترنت رو وصل کنید تا شرکت آورده داشته باشه بعد برای شرکت ها کیسه بدوزین#اینترنت_آزاد
@user17091010684204198634 بهمن 1404در پاسخ بهخجالت نمیکشید واقعاااااااا؟؟؟؟عیدی کارمندان ۳ میلیون؟!
@user1768454058614 بهمن 1404در پاسخ بهبه رقم عیدی کارمندان پشمک هم نمیدن،نهایتا امسال بشه پنج میلیون که دیگه اسمش عیدی نیست صدقه اس
@Farshidasefi4 بهمن 1404در پاسخ بهآبروی صنعت خودرو قربانی چند دلار؟ افشای پشتپرده نمایشگاه تحول + سندhttps://persiankhodro.com/news/149303
@user176902472134 بهمن 1404در پاسخ بهعیدی ما کارمندا رو خب اعلام کردنمبلغ چهار میلیون و پونصد هزار تومان
@Sajad1134 بهمن 1404در پاسخ بهعدالت فقط در عیدی؟؟؟پس لطفا تمام مزایای شغلی کارمندان را برای کارگران نیز لحاظ کنید.مثلا کارگر یک واحد تولیدی از مزایای مسافرت که تمام کارمندان دارند بهره منده نیست.تمام کارمندان برای مشهد و شمال حداقل مزایای مسافرتی مثل هتل و اقساط و... دارند.چرا بسیاری از کارگران ندارند؟؟؟عدالت باشه دیگه...
@asl_27_ghanon_Asasi4 بهمن 1404در پاسخ بهیکماه حقوق مگه نبودقانون رفته رفته بهتر شده یا بدتر!اينو بايد از كارگر پرسيد!بدون اعتراض اغتشاش و خون ريزي😜
@user1768454058614 بهمن 1404در پاسخ بهلیفا از این پویش حمایت کنیدhttps://farsnews.ir/user176845405861/1769181265988671781این خبر حذف شده است.
@user1768712554664 بهمن 1404در پاسخ بهرندان به چپاول سر این سفره نشستنداینها همه از غفلت و بیحالی ما بود!🤔
@dexterMorgan4 بهمن 1404در پاسخ بهاگه کشور از اولش اینترنت نداشت و از دوهفته پیش میخواستن برای اولین بار بیارنش و تجهیزات و زیرساختهاش رو بسازن هم تا الان باید وصل میشد دیگه...#اینترنت_بین_الملل #اینترنت_آزاد_برای_همه #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_الملل_را_وصل_کنید