بالاخره یکی از ارکان وزرات نیرو بخودی خود تامین شد حالا مونده لیاقت دولت که چطور استفاده بهینه کنه
@user1718652357595 خرداد 1404تعليقًا علىبالاخره یکی از ارکان وزرات نیرو بخودی خود تامین شد حالا مونده لیاقت دولت که چطور استفاده بهینه کنه
@user1718513692365 خرداد 1404تعليقًا علىوقتی برق رو قطع می کنند اکثر خانه ها در شهرهای بزرگ پمپ دارن که درنتیجه آب و برق باهم قطع میشه مسئولین کاش بدونن
@Albaloo5 خرداد 1404تعليقًا علىخدا رو شکر که خیلی از مناطق از بارش های خوبی برخوردار بودن. بهتر بود اشاره میکردید که وضعیت سد های تهران یا کرج یا شهرهای مرکز کشورمون زیاد حالب نیست و لزوم مصرف آب جدی هست... چون ممکنه عزیزان با خواندن این متن اشتباه برداشت کنند که مثلا تهران هم بدون مشکل هست