بزار لاقل چند ساعت بگذره بعدش انگ بزن؟ میخوای زبون مارو کلا ببرن؟ یه وقت شاید اغتشاش کرد.#اینترنت #اینترنت_آزاد
تصویر نمایه‌ی ‌یا حیدر‌
یا حیدر

@TheNouraei  •  1 اردیبهشت 1405

دوباره یکم کشور پایدار شد و اغتشاشگران کار خودشون رو شروع کردند...آقای خبرگزاری فارس شما در قبال تریبونی که به این افراد دادی مسئولیچرا باید کار به جایی برسه که توی خبرگزاری ملی فراخوان اغتشاش بدهند؟!بنظر شما صرفا بستن اکانت کافی است؟چرا علیه صاحب سیمکارت این اکانت ها پرونده قضائی تشکیل نمیشه؟
14:54 - 1 اردیبهشت 1405

1 واکنش
717 بازدید