دوباره یکم کشور پایدار شد و اغتشاشگران کار خودشون رو شروع کردند...آقای خبرگزاری فارس شما در قبال تریبونی که به این افراد دادی مسئولیچرا باید کار به جایی برسه که توی خبرگزاری ملی فراخوان اغتشاش بدهند؟!بنظر شما صرفا بستن اکانت کافی است؟چرا علیه صاحب سیمکارت این اکانت ها پرونده قضائی تشکیل نمیشه؟