17 اردیبهشت 1405

چرا این مقام آگاه ناشناخته است؟!

۱- در میان اهالی رسانه، لطیفه‌ای با این مضمون نقل می‌شود که با پوزش از برخی مسئولان محترم کشورمان، نقل آن در این روزها بی‌مناسبت نیست و گاهی اوقات وصف‌الحال نیز هست‌(!) بخوانید: «‌به گزارش خبرنگار ما، یک مقام آگاه که نخواست نامش فاش شود به نکته مهم و سرنوشت‌سازی اشاره کرد که نخواست منتشر شود‌»!این…نمایش بیشتر
بهترین وقت است که مسئولین خودباخته به خود بیایند و در سکوهای داخلی پیام فارسی به دنیا مخابره کنند. ولله اگر این سکوها در خارج در دسترس باشند همون خارجیها هم برای بدست آوردن خبر عضو میشوند. هم اکنون فقط سروش آن هم یکی در میان در خارج از کشور وصل میشه. این مشکل فناوری و ناتوانی نیست بلکه عدم اراده است
02:40 - 17 اردیبهشت 1405

20 واکنش
11٫5k بازدید