ایرانِ مستقل

چرا هیچ کشوری آمریکا و اسرائیل را محکوم نمیکند؟چون هیچ کشوری مثل ایران مستقل نیست و همه خودشان را جیره خوار آمریکا کرده اند
۵ MB
01:07 - 4 فروردین 1405
نظامی و امنیتی
سیاست خارجی
حماسه و مقاومت




1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌مریم فلاحی پور‌
@Mfallahipour4 فروردین 1405
در پاسخ به
کاش فقط بحث جیره‌خوار بودن مطرح بوددر مواردی شریک جرمش هستند و حتی آبرویشان را خرج کرده‌اند.