سفارش آیت الله فاطمی نیا به خواندن نماز حاجت دهنده «ماشاءالله»

💢نمازِ ماشاءالله 😍 استاد فاطمی نیا فرمودند: اینیادگاری را به شما می گویم به شرط آنکهمن را هم دعا کنید و طبق روایتی از امامصادق علیه السلام فرمودند🔻 که بعد از نیمه شب شرعی تا اذانصبح چهار رکعت نماز می خوانی، دو تا دورکعتی مانند نماز صبح، به نیت نمازی کهامام صادق علیه السلام فرموده اند🔻 و بعد از سلام نماز دوم به سجده میروی و صد بار می گوئی "ما شاء الله" یعنیهرچه خدا بخواهد.🌹 با انجام این نماز خداوند به ملائکهاش میگه چی بدم به این بنده ام،ملائکهمیگه:ما عقلمون نمیرسه هرچیمیخوای،این تو واینم بنده ات🥰🔰 نکات مهم:1- وقت خواندن این نماز در هر شبی است، از زمان نیمه شب شرعی تا اذان صبح، استاد فاطمی نیا فرمودند:بهترین وقت خواندنش،سحرهای ماه رمضان است2.رهبر انقلاب در درس خارج فقه و اصولشان هم درباره این نماز صحبت کردند و خواندنش را توصیه فرمودند.
2 MB
18:22 - 27 اسفند 1403