22 دی 1404

جزئیات دستگیری عاملان جنایات تروریستی اخیر توسط وزارت اطلاعات

وزارت اطلاعات با صدور بیانیه ای جزئیات دستگیری عاملان جنایات ترویستی اخیر را اعلام کرد.
بهتر است جای اعدام،به زندان رفته و حبس ابد بخورند مثلا،و این پایان نباشد؛ آن ها باید در زندان کار کنند و مسئولیت کارهای مختلف را در دست گیرند.باید در جایی،نقطه ای، با خودشان تنها بگذراند آن هارو یک ساعت هایی، در طول روز در آن زندانتا به اعمال خود بیشتر فکر کنند. فکر میکنم گزینه بسیار بهتری باشد!
19:41 - 22 دی 1404

8 واکنش
868 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌بانو میم‌
@smTayyar23 دی 1404
در پاسخ به
زندان‌های ایران که سیبری دوره تزارها نیست تا برن کار کنن و زجر بکشن و به اشتباهاتشون فکر کنن. زندان برن مفت میخورن و می‌خوابن، هیچ هزینه‌ای هم به گردنشون نیست. بهتر از هر دهک اول و دوم و سومی، گوشت و مرغ و برنج و... می‌خورن اونم به هزینه نظام، از بیت المال. بهترین مجازات قاتلان، اعدام هست که در قانو…نمایش بیشتر