@smTayyar23 دی 1404در پاسخ بهزندانهای ایران که سیبری دوره تزارها نیست تا برن کار کنن و زجر بکشن و به اشتباهاتشون فکر کنن. زندان برن مفت میخورن و میخوابن، هیچ هزینهای هم به گردنشون نیست. بهتر از هر دهک اول و دوم و سومی، گوشت و مرغ و برنج و... میخورن اونم به هزینه نظام، از بیت المال. بهترین مجازات قاتلان، اعدام هست که در قانو…نمایش بیشتر