معمولا وقتی بینگ، ویکی پدیا و چت جی.پی.تی باز بشه؛ اجتمالا بعدش دی.ان.اس ها و بعدش هم کاملا باز شع.#اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌ChillManiac‌
ChillManiac

@Yomama  •  12 اردیبهشت 1405

ثگ میره بینگ؟ به جا این جنگولک بازیا دی ان اس گوگل باز کنید!! پشلتا#اینترنت #اینترنت_آزاد
22:09 - 12 اردیبهشت 1405




2 پاسخ

@abolfazlmolaei12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
چت جی‌پی‌تی که باز نی

تصویر نمایه‌ی ‌ChillManiac‌
@Yomama12 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
دوست عزیز، خواهشا لطفا از طهلیل پامنقلی بپرهیز!#اینترنت