25 فروردین 1405
هوش مصنوعی اگر بخواد بومی باشه و ایرانی باشه و در سطح بقیه هوش مصنوعی ها باشهحداقل نیازمند چند صد میلیون دلار تا چند میلیارد دلار هزینه خرید تجهیزات بشهبعد باید حجم داده خیلی خیلی زیادی بهش داده بشه و به اصطلاح تمرین داده بشه با اون داده هاهمچین چیزی فعلا رخ نداده توی ایران
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
Lync7

@Lync7  •  25 فروردین 1405

خسته نباشیدقطعا برای تصور شما پاسخی وجود داره که متاسفانه در تخصص بنده نیست.اما باور دارم هوش مصنوعی ایران برخلاف تصور شما کاملا بومی است
تصویر نمایه‌ی ‌Lync7‌
@Lync725 فروردین 1405
همونطور که پهباد چندصد هزاردلاری و میلیاردی آمریکا رو در 7 هزار دلار (شاهد) خلاصه کردیمبه هوش مصنوعی هم همینطوری رسیدیم
صحبت رهبر انقلاب درباره هوش مصنوعی سال 97‎@Labaik_Ya_Ali_110
۱۳ MB

این خبر حذف شده است.

دنبال زیر بغل مار میگردی؟ پهپاد بومی ایران هست یا نه؟پرتابگر هاش طراحی کدوم کشور و کدوم شخص هستن؟ضمنا لطفا پهپاد های شاهد ایران رو با پهپاد های عهد بوق بقیه کشورها مقایسه نکن، قطعا خیلی فرق دارن
10:21 - 23 اردیبهشت 1405

1 واکنش
709 بازدید



2 پاسخ

@user17755535618123 اردیبهشت 1405
پرتابگر؟برام توضیح میدید پرتابگر چیه؟پیکاپ های تویوتا رو میگی؟😂😂

@user17755535618123 اردیبهشت 1405
اوکی میگین بقیه از شما کپی کردند ؟قبل از اینکه ایران شاهد 136 بسازه در کشور افریقا اسرائیل و امریکا-المان ساخته شده بود شما میگین بقیه از ما کپی کردن میتونی برام توضیح بدی از چیه پهباد ما کپی کردن؟