@farzadasaadi29 دی 1404در پاسخ بهدمش گرم کاش ماهم درکشورمون چنین آدمهایی داشتیم که ثروتشون رو برای پیشرفت علم و تکنولوژی و البته کمک به مردم هزینه کنند .درسته کثافتکاریش هم داره اصلا شخصیت فاسد و منفعت طلب، اما ما حرف از خدمت به خلق میزنیم اونا واقعا انجام میدن.ما هنوزگیر کردیم در خدمت به مردم با سیستم های سال ۵۷ اونم خوبه اما...