28 فروردین 1405

مسئولان محترم! لااقل دلیل «توضیح ندادنتان» را توضیح دهید

مردم ایران در سردرگمی ناشی از سکوت مسئولان، نه خواهان افشای اسرار، بلکه خواستار تبیین «دلیل سکوت» و جلوگیری از خلق روایت دشمن در خلأ اطلاعاتی در روند اتفاقات جاری و مبحث مذاکرات هستند.
وقتی هیچ وقت توضیح نخواستید و هر کسی کوچکترین سوالی داشت بهش برچسب وطن فروش و مزدور زدید باید فکر این رو می کردید این زنجیره ی اهمیت ندادن به مردم به خودتون هم می رسه.هممون نامحرمیم انگار!
19:01 - 28 فروردین 1405