مطالبه

محاصره دریایی آمریکا را قاطعانه بشکنیم

سلام و عرض ادب در شرایطی که ارتش آمریکا با حماقت خود به محاصره دریایی پرداخته است سوالی که مطرح میشود این است که چرا با این محاصره مقابله و برخورد نمی‌شود. امروز به همه دنیا ثابت شده که ایران، یک ابر قدرت نوظهور است و می‌تواند اراده خود را به دشمن تحمیل کند. به همین خاطر لازم است که جواب تهدید با تهدید داده شود. ما نباید بگذاریم ارتش متخاصم در برابر ما قد علم کند و ما را در تنگنا قرار بدهد. به همین دلیل لازم است یک منطقه بافر دریایی در نظر گرفته شود و با تهدید نابودی کشتی متخاصم در صورت نادیده‌گرفتن، این ایده عملی شود. بافر دریایی باعث میشود نیروی دشمن به اجبار در منطقه وسیعتری مستقر شود. بعنوان مثال بافر هزار کیلومتری از آبهای سرزمینی ایران، موجب پراکنده شدن کشتی و ناوهای دشمن در منطقه‌ای دورتر و گسترده‌تر میشود و در عمل امکان محاصره را از آنان میگیرد. از جهت دیگر، اینکار باعث میشود احتمال حمله زمینی یا هوایی بدلیل ترس از نزدیکتر شدن، به شدت کمتر بشود. جهت عملی کردن این راهکار ابتدا باید میزان منطقه بافر، دلیل بوجود آمدن آن و زمان عملیاتی شدن توسط سپاه و ارتش به دشمن اعلام گردد. همچنین باید عواقب نادیده گرفتن این دستور، یعنی هدف قرار گرفتن کشتی متخاصم توسط ارتش و سپاه و تداوم شلیک تا نابودی یا تسلیم و عقب نشینی، اطلاع داده شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای مسلح .سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح، ریاست جمهوری، دفتر رهبر انقلاب، وزارت خارجه

0
100
گزارش از مطالبه
04:39 - 31 فروردین 1405
سیاست




3 پاسخ

@user17091012788457480201 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
الجزیره به نقل از یک منبع پاکستانی‌: هیات مقدماتی ایران به پاکستان رسید!باید ببینیم این خبر توسط منابع داخلی تأیید میشه یا خیر

@user17091012788457480201 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اخبار مذاکرات نباید سبب بشه از یادمون بره که ۴۸ ساعت قبل آمریکا با تیرهای جنگی به کشتی ایرانی، با پرچم ایران در ورودی تنگه هرمز حمله کرده؛ کشتی که متوقف شده روی کشتی نیرو خالی کرده و خدمه و خانواده هاش رو گروگان گرفته است.مگه کلا تو آتش بس نیستیم؟ چرا به منافع ایران اینها شلیک و حمله کردند؟ .

@user17091012788457480201 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
این چه مدل آتش بس هست؟در کنارش ادعای محاصره دریایی داره که برگ بسته شدن تنگه هرمز توسط ایران رو کمرنگ کنه.از امر انتقام این حرکت امریکایی، کوتاه بیاییم ؛ ترامپ جری خواهد شد