@IlIll2 ساعت پیشدر پاسخ بهآره مجازی بزارید تا راحت تقلب کنن ولی به درخواست های منطقی داوطلبین کنکور ارشد اصلا نپردازید هرچی داوطلبای ارشد میزنن توی سر خودشون اصلا هیچ پیگیری نکنید
@Azadm2 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفا به خواستهی داوطلبین ارشد توجه کنید، کنکور وسط امتحاناتمونه ولی هیچکس اهمیتی نمیده
@user1715513519902 ساعت پیشدرخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای بازنگری در نحوه برگزاری امتحاناتمطالبهدرخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای بازنگری در نحوه برگزاری امتحانات
با سلام، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین ریاست محترم جمهور؛ از طرف جمعی از دانشجویان مقاطع تکمیلی دانشگاه های آزاد اسلامی، دانشگاه های دولتی، دانشگاه های پیام نور و سایر دانشگاه های کشور، پیام و مطالبه ای خدمت شما داریم. با توجه به اینکه وزارت محترم علوم تصمیمی اتخاذ کردند مبنی بر برگزاری حضوری امتحانات مقاطع تحصیلات تکمیلی، ما دانشجویان این مقاطع هم در راستای پاسداشت حقوق به حق خود بیانیه ای صادر میکنیم و درخواستمان را تا رسیدن به نتیجه مطالبه کرده و پیگیر خواهیم بود. مقطع تحصیلات تکمیلی مقطعی عمدتا و غالبا پژوهش محور، تحقیقات محور و نیازمند کار جمعی در محیط علمی و تحقیقاتی به صورت حضوریست. تمام نکته ی مطالبه ما هم در همین است، مطالبه ی "حضوری بودن برگزاری کلاس ها" که از زمان آتش بس مدام گوشزد شدیم ولی با توجه به رفتار مسئولین بابت پیگیری یا حتی پاسخ ندادن یا حتی عذرخواهی نکردن از این همه بار روانی که به ما تحمیل کردند، برای چندمین بار مطالبه مان را طرح میکنیم و به جدی ترین شکل پیگیری خواهیم کرد. حال دلایل این مطالبه و درخواستمان را شرح میدهیم: ۱- شروع مطالبات ما از زمانی بود که وزارت محترم علوم در دوره قطعی اینترنت، حتی نگرانی یا موضعگیری مشخصی درباره وضعیت داوطلبان و دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ابراز نکرد. چرا که نه تنها سیمکارتی با اینترنت بین الملل به ما تعلق نگرفت بلکه اکثر مراکز دانشگاهی به استثنای چند دانشگاه خاص اینترنتی برایمان تهیه نکردند تا به کارهای تحقیقاتی یا حداقل ممکن برای تهیه ی پایان نامه ها یا پروپزال ها استفاده کنیم. ۲- بعد از مطالبه مان هم وزارت محترم علوم اعلام کردند که برای دانشجویانی که تا تاریخی مشخص پروپزال هایشان را تصویب کنند امکان حذف ترم فراهم است، این حذف ترم هیچ دردی را از باب تحقیقاتمان دوا نمیکرد و فقط کلاسهای تئوری و مجازی بی کیفیت را برای مدت محدودی به تعویق می انداخت. ۳- کلاس های مجازی برگزار شده عمدتا در زمان قطعی اینترنت و زمانی برگزار شدند که علاوه بر استرس ناشی از جنگ، استرسی را هم مسئولین به همین منوال به ما عرضه داشتند چرا که ظاهرا بعد از این همه سال که از تحصیلمان میگذرد متوجه شدیم تنها چیزی که برای مسئولین مهم نیست رعایت حفظ آرامش است آن هم در این شرایط اقتصادی! ۴- اگر شرایط کشور خدا را شکر به حال عادی بازگشته و امکان برگزاری امتحانات به صورت حضوری فراهم است، پس چرا حداقل چند هفته ی منتهی به امتحانات را اعلام نکردید تا به صورت حضوری در محل دانشگاه تحصیل میکردیم، چند هفته هم برایمان کافی بود. ۵- اگر این چنین نگران این هستید که سطح آموزشی با امتحان مجازی پایین بیاید پس چرا حداقل اینترنتی به ما ندادید تا سطح تحقیقاتمان پایین نیاید؟ تحصیلات تکمیلی تمام و کمال در اختیار پژوهش باید باشد که از راه ارتباط حضوری و نیز ارتباط با جهان میسر است. آقای محترم وزیر علوم و رئیس جمهور محترم، دغدغه ی معیشت و اینکه حین تحصیل برای کمک به معیشت باید به کمک خانواده هایمان برویم آن هم با مشاغل غیر مرتبط که بسیار بر روند تحصیلی مان تاثیر گذاشته را نمیتوانید حل کنید اشکالی ندارد حداقل آرامش روانمان را بسازید هزینه ی مالی برایتان ندارد قول می دهیم به هیچ عنوان نداشته باشد. در پایان این مطالبه، درخواست داریم، درخواستمان این است که "امتحانات حضوری" لازمه اش "کلاس های حضوری" یا حداقل با کیفیت است. لذا درخواست برگزاری امتحانات به همان شیوه ی مجازی بی کیفیت را داریم.
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، نهاد محترم ریاست جمهوری
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
1 رأی • 6 روز و 21 ساعت و 19 دقیقه باقیماندهفقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@IlIll2 ساعت پیشنمیدونم صدای داوطلبهای ارشد رو نمی شنوید، واقعاً چرا پیگیر تعویق کنکور ارشد نیستید؟ ما توی بازهای که باید درس میخوندیم، یعنی از دی و بعدش اسفند، تا همین ماه پیش اینترنت قطع بود. عملاً دسترسی به جزوهها و فیلمهای آموزشی اساتید رو نداشتیم. بچههای ارشد اکثرا کتاب نمیخرن و از جزوه و فیلم ها و وویس…نمایش بیشتر
@user1715513519902 ساعت پیشانتقاد به حضوری شدن امتحانات مقطع تکمیلی دانشگاه آزادمطالبهانتقاد به حضوری شدن امتحانات مقطع تکمیلی دانشگاه آزاد
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی با سلام با توجه به اینکه کلاسهای این نیمسال به صورت مجازی برگزار شدهاند، بسیاری از دانشجویان به دلیل قطعی و اختلال مکرر صدا، مشکلات اینترنت و کیفیت نامطلوب کلاسها، عملاً از آموزش مؤثر بهرهمند نشدهاند. دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تفاوتی با دانشجویان مقطع کارشناسی نداشته و شرایط آموزشی مشابهی را تجربه کردهاند. از مسئولان محترم تقاضا داریم با توجه به شرایط دانشجویان و اصل عدالت آموزشی، امکان برگزاری امتحانات پایانترم بهصورت مجازی را بررسی و فراهم نمایند. پیشاپیش از توجه و همکاری شما سپاسگزاریم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت علوم و سنجش، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، دانشگاه تهران مرکز
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئولپیگیری انجام شده برای پویش را چگونه ارزیابی میکنید
2 رأی • 6 روز و 21 ساعت و 35 دقیقه باقیماندهفقط ایجادکننده نظرسنجی میتواند لیست رأیدهندگان را ببیند
@user1782247080102 ساعت پیشدر پاسخ بهامتحان مجازی در کنار اینترنت نابود سامانه نابودتر و شرایط جنگی قطعا باید امتحانات مجازی باشه نمیدونم اینا مسول دانشگا هستن انسانیتشون کجاس الان ک دوباره جنگ شروع شده
@ELA0196HE1 ساعت پیشدر پاسخ بهزمانی که اموزش مجازی هست باید امتحان هم مجازی باشه تو این شرایط دقیقا فرق ما ارشد و دکتری با کارشناسی ها چیه ؟
@user1781256953451 ساعت پیشدر پاسخ بهما هم فرزندان همین سرزمین هستیم. مگر ما نیز مانند سایر داوطلبان، شرایط جنگی، تنشهای روانی و اختلالات روزهای اخیر را تجربه نکردهایم؟اگر این شرایط برای تعویق آزمونهای نهایی، کنکور سراسری و برخی آزمونهای دیگر ملاک بوده است، چرا برای داوطلبان کارشناسی ارشد مورد توجه قرار نگرفته است؟
@user1781256953451 ساعت پیشدر پاسخ بهدر روزهای جنگ و تنش، بسیاری از امکانات آموزشی عملاً از دسترس خارج شد. اینترنت با اختلال و محدودیتهای گسترده مواجه بود، منابع آنلاین در دسترس نبودند و بسیاری از کلاسها و کانالهای آموزشی که در بستر تلگرام برگزار میشدند، عملاً قابل استفاده نبودند.
@user1781256953451 ساعت پیشدر پاسخ بهما در این مدت با شرایطی بسیار دشوار از نظر روحی و آموزشی روبهرو بودیم. سؤال ما این است که چرا این واقعیتها نادیده گرفته میشود؟ چرا تأثیر این شرایط بر داوطلبان کارشناسی ارشد مورد توجه قرار نمیگیرد؟خواهش ما این است که شرایط داوطلبان را واقعبینانه ببینید و صدای ما را بشنوید.
@user17091017501141480791 ساعت پیشدر پاسخ بهما واقعا خواستار اعدالت آموزشی در دانشگاه آزاد هستیم ، سامانه افتضاح وادانا قطعی وصلی شدید نبود اینترنت ، جزوه های بالای ۲۰۰ صفحه های استادها واقعا چه توقعی دارند که بچه های تحصیلات تکمیلی امتحان حضوری بدهند کلاس های ما کلا مجازی برکزار شده و امتحان هم مجازی برگزار بشه
@user1781165300381 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفاً شرایط داوطلبان کارشناسی ارشد را هم در نظر بگیرید. بسیاری از ما در میانه امتحانات دانشگاه قرار داریم و با این وضعیت بلاتکلیف شدهایم؛ نمیدانیم باید برای امتحانات پایانترم آماده شویم یا زمان محدود باقیمانده را صرف جمعبندی و آمادگی برای کنکور کنیم.
@user1781165300381 ساعت پیشدر پاسخ بهشرایط اخیر کشور، فشار روانی و اختلالات آموزشی نیز این وضعیت را دشوارتر کرده است. درخواست ما امتیاز ویژه نیست؛ فقط میخواهیم شرایط داوطلبان بهصورت منصفانه دیده شود و تصمیمی اتخاذ گردد که با واقعیتهای موجود سازگار باشد.
@user17091007205704265001 ساعت پیشدر پاسخ بهلطفا مجازی کنید می دونن شرایط چندماهی که گذشت شرایط خوبی نبود جنگ بود چرا باید آموزش مجازی رو امتحانش حضوری کنن یعنی چه نه اینترنت درستی داشتیم نه صدای اساتید واضح میومد متاسفانه مشکلات خیلی زیادی داشتیم از بالای سرمون هم صدای موشک و ... میومد لطفاً مجازی کنید این ترم بگذره ترم بعد هر کاری می کنین
@user1751670376791 ساعت پیشدر پاسخ به ومتاسفانه ، در تولید گرانی ، همه با هم هماهنگ هستند ، اما در تعهدی که کردند، که قرار بود ، رقم کالا برگ با تورم افزایش یابد ، تقصیر را گردن هم انداخته و تا الان این افزایش ،اتفاق نیافتاده است. و این تاخیر باعث شده فروشندگان ، تولید کنندگان و واسطه ها از قبل آنرا پیشخور کنند.مطالبهلزوم جلوگیری از تأخیر در افزایش کالابرگ و پیشخور شدن آن توسط فروشندگان
همانگونه که دولت وعده داده بود، قرار بود در صورت افزایش تورم، مبلغ کالابرگ نیز متناسب با آن افزایش یابد. اما متأسفانه افزایش رقم کالابرگ بر اساس تورم با تأخیر مواجه شده و مسئولیت آن به بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارجاع داده میشود؛ در حالی که این دو نهاد نیز زیرمجموعه ساختار دولت هستند. در این میان، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان قیمتهای خود را از مدتها پیش افزایش دادهاند و همچنان بهصورت هفتگی و ماهانه بر قیمتها میافزایند. به بیان دیگر، افزایش احتمالی کالابرگ از مدتها قبل در بازار پیشخور شده و این روند همچنان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تحقق وعده دولت نیست. این وضعیت تورم و گرانی که از سوی تصمیمگیران، تولیدکنندگان، واسطهها و دلالان به مردم تحمیل میشود، تا چه زمانی باید ادامه پیدا کند؟ انتظار میرود دولت هرچه سریعتر، بهجای طرح بهانهها، به عهدی که با مردم بسته است عمل کند و افزایش مبلغ کالابرگ را متناسب با تورم اجرایی سازد. هنوز به دولت اعتماد دارم و معتقدم مسئولان در تلاش برای بهبود وضعیت مردم و کشور هستند و انشاءالله این تلاشها به نتیجه مطلوب خواهد رسید اجرتان با خدا
دولت ، مجلس ، قوه قضائیه، شورای رقابت و سازمان حمایت از مصرف کننده، سازمان های تعزیرات حکومتی و بازرسی، تولید کنندگان ، فروشندگان ، واسطه ها، دلال ها، کلیه تصمیم گیران و مسئولان کشور
0100گزارش از مطالبه