@MardeFaraHezbi11 ژوئن 2026در پاسخ بهای کاش یکی هم پیگیر حال دانشجویان قدیمی می شد. همانهایی که در دانشگاه سراسری (به صورت روزانه) و آزاد (به صورت تمام وقت) در گذشته درس خواندن و نه اجازه کار کردن داشتند و نه اجازه پرداخت بیمه تامین اجتماعی به عنوان سابقه کار. آیا این بی عدالتی نیست.
@IlIll14 ژوئن 2026در پاسخ به ومطالبهدرخواست تعویق کنکور ارشد وزارت علوم به آبان ماه
موضوع:درخواست تعویق کنکور ارشد وزارت علوم ضمن عرض سلام و وقت بخیر به دلایل زیر: ۱.همزمانی کنکور ارشد در تاریخ ۱۸ و ۱۹ تیر با امتحانات پایان ترم دانشجویان کارشناسی ۲.شرایط جنگی کشور و کلاسهای مجازی و قطع و وصلی سایتها جهت شرکت در کلاسها و نوشتن جزوه از آرشیو جلسات که امری بسیار زمان بر بوده و علنا اکثر زمان برای مطالعه کنکور صرف کلاسهای مجازی شده،این کلاسها اسما مجازی بوده و از کلاسهای حضوری زمان بیشتری صرف آنها شده است. ۳. همچنین با توجه به اینکه احتمال شروع ترم جدید شاید از مهر ماه وجود نداشته باشد. ۴. تعویق کنکور وزارت بهداشت به تاریخ ۷ آبان ۵.و در آخر اعلام دیرهنگام تاریخ جدید کنکور یک ماه قبل برگزاری در صورتی که اعلام شده بود پس از پایان شرایط کشور حداقل ۴۵ روز بعد کنکور برگزار میشود و هنوز در تاریخ ۲۳ خرداد همچنان شرایط کشور نامشخص است و همه تحت فشار هستیم. ما دانشجویان در حال تحصیل مقطع کارشناسی خواستار تعویق کنکور ارشد وزارت علوم همزمان با کنکور وزارت بهداشت و حداقل در اواسط فصل پاییز هستیم.باتشکر
وزارت علوم و سازمان سنجش
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش