1 فروردین 1405

دست‌ و پای این جوان دهه هشتادی پای لانچر جا ماند

حسین محمدی، رزمنده ۲۲ ساله، در حمله پهپادی هنگام انجام مأموریت هر دو دست و پای خود را از دست داد؛ او در حال تماشای فیلم دفن اعضای قطع شده خود است؛ رزمندگان اسلام با وجود درک این خطرات همچنان برای گرفتن انتقام خون امام شهیدشان دست از جان شسته و به مقاومت می‌پردازند.
۱۵ MB
کاش .... ذره ای از اونهمه غم ناراحتی و عصبانیت از وضعیتی که برای این رزمنده دلاور و شیرمرد ایجاد شده رو میشد در قالب کلمات به زبان آورد.ساعتی نیست خودم رو بجای تو بذارم و ناراحت نشم.‌گریه نکنم.نمیگذره خشم انتقامی که داریم نسبت به وضعیت تو. تو مظلوم ترین آقا و با شخصیت ترین و صبورترین جانباز این جنگی
18:51 - 4 فروردین 1405

1 واکنش
1814 بازدید